zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties

19 juli 2019 -  Voor de eerste regio’s in het land is de zomervakantie reeds begonnen en dat zorgt de komende tijd weer voor lange files naar het zonnige zuiden. Uit onderzoek van Allsecur blijkt dat 92 procent van de Nederlanders de beruchte zwarte zaterdagen probeert te vermijden.
 Lees verder...   1 reactie
 

Financiële dienstverleners kwetsbaarder voor storingen door certificaten

19 juli 2019 -  Venafi heeft de resultaten bekendgemaakt van een onderzoek naar de omvang en frequentie van certificaat-gerelateerde storingen bij financiële dienstverleners. Daaraan deden 100 CIO’s in Australië, Europa, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten mee.
 Lees verder...   Reageer
 

Vier tips voor een relaxte (digitale) zomer

19 juli 2019 -  Wifi-netwerken op vakantie zijn misschien onbekend, maar zeker niet onbemind. Publieke netwerken worden veel gebruikt om contact te houden met het thuisfront of om zakelijke mail te checken. Dit biedt kansen voor cybercriminelen. 
 Lees verder...   Reageer
Nederlandse bedrijven minst flexibel in werktijden werknemer
Occasionverkopen elektrische auto verdrievoudigd
De veranderingen op het werk van de afgelopen tien jaar
 
weblog
 

Geef mensen een reden om positief op uw ideeën te reageren

Door: Michel Hoetmer, 18 juli 2019, 15:23 uur
Woorden hebben invloed op ons gedrag. Uiteraard kent u het verschil tussen een halfleeg- en halfvol glas. Halfleeg duidt op pessimisme en halfvol op optimisme. Op die manier kunt u uw eigen gedrag tot op zekere hoogte beïnvloeden met de interne dialoog in uw hoofd. 
Minder bekend is dat u met woorden ook het gedrag van anderen kunt sturen. Wanneer u uw  woorden zorgvuldig kiest kunt u er kleine wondertjes mee verrichten.
  Lees verder...      Reageer
De klant is koning, ook als u op vakantie gaat
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1 reactie)
Spreekcoherentie: Spreek in het ritme van alles dat leeft
 
artikelen
 

Tien excuses bij het aanhoren van klachten

Door: Frank van Marwijk, 7 juli 2019
Het is onprettig om een klacht te krijgen en daarom willen we er liefst zo snel mogelijk vanaf zijn. In plaats dat we er ons ervoor openstellen, schieten we in de weerstand. We luisteren maar half, ontkennen of bagatelliseren de klacht of proberen die af te wimpelen. We vinden het ook moeilijk om verantwoordelijkheid te nemen en kaatsen die zelfs soms terug op de klager zelf.
  Lees verder...      2 reacties
Vier manieren om verantwoordelijkheid te delen
Veerkracht bij zwaar weer en obstakels
Vijf vragen die doel-denken veranderen
 

Hoe betrek ik medewerkers in groeitijden?

Door: Asha Kalijan 7 juli 2019
"Als manager worstel ik met mijn team. We acteren in een dynamische omgeving, waar snelheid het verschil maakt. Mijn afdeling richt zich op duurzaamheid.Ik heb een goed team, maar er is ook spanning onderling, waarschijnlijk door de sterke groei en verandering die we ondergaan. Een zwak punt in alle snelheid is om iedereen te betrekken bij de groei. Hoe verbeter ik dit punt?"
  Lees verder...      Reageer
Waarom lukt die digitale veranderingsslag niet?
Hoe houden wij specialisten binnen de organisatie?
Hoe pas ik me minder aan in het leiding geven?
 
autonieuws
 

Na foto's en video's, nu een leerparty: Bentley Flying Spur voert spanning op

16 mei 2019 - Een tijdje terug liet Bentley al een mysterieuze silhouetfoto van de nieuwe Flying Spur zien. Daarnaast kwamen we een heftige video tegen. Nu worden we weer lekker gemaakt met spannende leerdetails uit het interieur ...
 Lees verder...   Reageer
 

Volkswagen Polo en Golf TGI met derde aardgastank voor grotere actieradius

16 mei 2019 - Er zijn inmiddels 150 tankstations in Nederland waar je aardgas kan tanken. Dus worden auto's op CNG (Compressed Natural Gas) zeker een alternatief. Volkswagen introduceert daarom drie nieuwe TGI-uitvoeringen, van de Polo, Golf en Golf Variant.
 Lees verder...   Reageer
 
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Een zakelijke lening afsluiten bij de bank? Bereid u goed voor
Last van ongedierte in en rondom het bedrijfspand? Deze maatregelen kun je treffen!
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties (1) 
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1) 
Tien excuses bij het aanhoren van klachten (2) 
Hoog tijd om aan de slag te gaan met het Klimaatakkoord (1) 
Vijf tips om customer feedback van vijfsterrenkwaliteit te krijgen (1) 
De kracht van stilte (1) 
Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?  (2) 
top10
De top tien meest schaarse beroepen in Europa
Drie manieren om ‘bad hires’ te voorkomen
Nederlandse bedrijven minst flexibel in werktijden werknemer
De twintig populairste steden deze zomervakantie het populairste
Aantal nieuwe cao’s zeer laag
De veranderingen op het werk van de afgelopen tien jaar
1,2 miljoen Nederlandse huizen slim beveiligd
Te weinig loon voor één op de vijf werkenden
Explosieve toename Emotet malware
Kwaliteit bestuursverslag laat te wensen over
meer top 10