zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Drie praktijken waarmee bedrijven hun klanten naar de concurrentie jagen

Chris   |    |  20 september 2017
Reactie: Helemaal mee eens, Michel! Het kost vaak aardig wat moeite om iemand ''koopbereid'' te krijgen. Als het dan eenmaal zover is: maak er dan werk van!
 

Gaat u op klanten zitten wachten of komt u in actie?

Rick van Geel   |    |  20 september 2017
Reactie: Ik denk niet dat je in het algemeen kunt stellen dat de openingspercentages van e-mail achteruit hobbelen. Dat zou je alleen kunnen aantonen wanneer je jaar in jaar uit dezelfde soort nieuwsbrief verstuurt en de openingspercentages vergelijkt. Als deze vervolgens zouden teruglopen, dan is de vraag: komt dat doordat er in het algemeen sprake is van teruglopende openingspercentages (ik vraag me af of hier überhaupt sprake van kan zijn) of dat de nieuwsbrieven voor abonnees niet interessant genoeg meer zijn. Daarom zijn teruglopende openingspercentages naar mijn mening geen algemene trend, maar eerder een signaal om eens kritisch naar de inhoud van de nieuwsbrief zelf te kijken.

Daarom betwijfel ik ook of social media een boosdoener is. Het zijn immers twee gescheiden kanalen, waarbij de kwaliteit van de inhoud naar mijn mening bepalend is voor de hoeveelheid tijd die men eraan besteedt. Er zijn nieuwsbrieven die ik dagelijks en wekelijks open en lees, omdat ik bijna zeker weet dat de inhoud goed is. Daar besteed ik graag tijd aan, terwijl ik ook social media bijhoud. Kortom, ik ben ervan overtuigd dat als je content goed en onderscheidend is - of dat nu verpakt wordt in een nieuwsbrief of social media-bericht - concurrentie van andere bedrijven of tussen kanalen geen rol speelt.
 

Belastingdienst controleert ook op de camping

Printable Calendar   |    |  19 september 2017
Reactie: ''De belastinginspecteur ziet soms dat er auto's zijn gesignaleerd op locaties die niet overeenkomen met de opgegeven ritten,'' gaat Dekkers verder. ''Ook over de grens. Dan concludeert de Belastingdienst dat de werknemer onjuiste informatie heeft verstrekt en meer dan 500 kilometer per jaar heeft gereden. Wat volgt is een fiscale naheffing. En een boete.''
 

Dagjes uit brengen bevolkingsgroepen het best samen

Kimberly   |    |  14 september 2017
Reactie: Een heel goed stuk, leuk geschreven ook! Ik ben het helemaal eens, zodra meerdere mensen uit verschillende lagen van de bevolking samen komen zie je dat het prima gaat. Maar we willen liever wel in de buurt wonen van 'onze' mensen. Zo werkt het nu eenmaal denk ik.
 

Drie win-winsituaties waarmee HR talenten beter kan ontplooien

Netref   |    |  12 september 2017
Reactie: Bedankt, goed artikel, maar het is niet altijd makkelijk om te solliciteren.
 

Hoogopgeleiden positiever over flexibilisering dan laagopgeleiden

John   |    |  11 september 2017
Reactie: Het is echter ook een bestaan waarbij ik als oudere alleenstaande de leemte kan vullen. Dus vraagt u maar.............
 

Zakenreiziger kiest vaker voor bed & breakfast

Hartestein   |    |  11 september 2017
Reactie: Ja, dat merken wij ook. Niet alleen ''dagjesmensen'' maar ook steeds vaker zakelijke boekingen in onze B&B. En helemaal mee een J.L.! B&Bs zijn heel gezellig :)
 

Stel uw klant onder alle omstandigheden centraal in drie stappen

Julia   |    |  11 september 2017
Reactie: Voor een stuk over klantgerichtheid zitten er opvallend veel fouten in bovenstaande tekst, waardoor soms de betekenis van een zin onduidelijk wordt:
''Volgens ons recente rapport over de Connected Customer verwacht procent van de consumenten''
''Klanten kunnen rekenen kwalitatief hoogwaardige service''
''De bereikbaarheid en deskundigheid van is medewerkers groot.''
''de data helpen de klant op het juiste moment een passende aanbieding te doen''
''Om te goed te gedijen in het nieuwe macro-economische klimaat''
 

Drie praktijken waarmee bedrijven hun klanten naar de concurrentie jagen

Joris de Witten   |    |  11 september 2017
Reactie: Ik ben het helemaal met je eens. Wanneer ik te lang moet wachten of geen reactie krijg, ben ik snel weg. De concurrent is dan soms een beter optie.
 

Een mantelzorger in dienst: welke rol speelt de werkgever?

Peter de Pagter   |    |  11 september 2017
Reactie: In het overzicht mis ik de mogelijkheden vanuit de Wmo.
 

IT-management heeft te weinig zicht op mobiel app-gebruik personeel

tutuapp.vip   |    |  8 september 2017
Reactie: Een hele grote ramp zal dit overigens niet ontketenen. Google rapporteert al geruime tijd geen cijfers meer over Android 2.1 of lager. Dit betekent dat deze Android versies op minder dan 0,1 procent van alle Android apparaten wereldwijd nog draaien. Het schrappen van de Android Market zal derhalve nauwelijks tot geen gevolgen hebben.
 

Drie win-winsituaties waarmee HR talenten beter kan ontplooien

Samuel HOUNKPE   |    |  7 september 2017
Reactie: Goed artikel.

Dank u wel
 

Drie win-winsituaties waarmee HR talenten beter kan ontplooien

Babycook   |    |  7 september 2017
Reactie: Dank, goed artikel.
 

Helft Nederlanders vindt dat hij geen loon naar werken krijgt

Nehs Bohr   |    |  5 september 2017
Reactie: Het grote verschil in beleving van salarissen is dat de werknemer zijn netto salaris beoordeeld en ontevreden is over het lage bedrag, de werkgever beoordeeld het bruto salaris + werkgeverslasten en is ontevreden over het hoge bedrag. Oorzaak veel te hoge belastingen. Oplossing o.a. (loon)belasting omlaag in combinatie met minder subsidies, uitkeringen en toeslagen en tevens het belastingbedrag door de werknemer door laten storten naar de belastingdienst ipv door de werkgever. Nu loonbelasting een werkgeversbelasting. Tevens twee pinkastjes bij de kassa's. Een rode voor de btw en een groene voor de winkelier. Dan beleven de mensen hoeveel belasting ze wel niet betalen en hoe weinig ze ervoor terug krijgen. Daarnaast lijden nog veel werknemers aan zelfoverschatting!
 
< vorige 5 6 7 8 2371 volgende >
advertorial
Een zwangere medewerkster, bent u goed voorbereid?
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Goede beveiliging verkleint risico autodiefstal met 75 procent
reacties
Talenten willen werken voor hoog presterende organisaties (2) 
Openbaar vervoer of taxi? De tarieven voor Europese steden op een rij (1) 
IoT gaat mainstream (2) 
Meer dan een kwart van vacatures staat langer dan 60 dagen open (3) 
Sleepwet komt er, hoe u zelf uw privacy kunt beschermen (2) 
Bedrijven komen pas in actie na cyberaanval (1) 
'Een beetje integer' (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Doc data 0.5  4.2 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Unilever 47.79  -2.9 %
Sligro food 38.89  -1.8 %
Update: Spanje wil regionale verkiezingen in Catalonië
Spanje wil regionale verkiezingen in Catalonië
Beursupdate: AEX op Wall Street
meer beurs
top10
Ligt het aan mij of ligt het aan hen?
'Een beetje integer'
Werknemer krijgt liever compliment van manager dan salarisverhoging
Sleepwet komt er, hoe u zelf uw privacy kunt beschermen
War for Talent bepaalt het salarisklimaat
Te veel informatie – tips en trucjes uit de zakelijke wereld
Projecten? Zie het eens als een lust in plaats van een last!
LinkedIn tips voor managers
Managers beduidend tevredener dan medewerkers
Nederlanders zeer trouw aan zorgpolis van de baas
meer top 10
vacatures
meer vacatures