zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Gaat u op klanten zitten wachten of komt u in actie?

Rick van Geel   |    |  20 september 2017
Reactie: Ik denk niet dat je in het algemeen kunt stellen dat de openingspercentages van e-mail achteruit hobbelen. Dat zou je alleen kunnen aantonen wanneer je jaar in jaar uit dezelfde soort nieuwsbrief verstuurt en de openingspercentages vergelijkt. Als deze vervolgens zouden teruglopen, dan is de vraag: komt dat doordat er in het algemeen sprake is van teruglopende openingspercentages (ik vraag me af of hier überhaupt sprake van kan zijn) of dat de nieuwsbrieven voor abonnees niet interessant genoeg meer zijn. Daarom zijn teruglopende openingspercentages naar mijn mening geen algemene trend, maar eerder een signaal om eens kritisch naar de inhoud van de nieuwsbrief zelf te kijken.

Daarom betwijfel ik ook of social media een boosdoener is. Het zijn immers twee gescheiden kanalen, waarbij de kwaliteit van de inhoud naar mijn mening bepalend is voor de hoeveelheid tijd die men eraan besteedt. Er zijn nieuwsbrieven die ik dagelijks en wekelijks open en lees, omdat ik bijna zeker weet dat de inhoud goed is. Daar besteed ik graag tijd aan, terwijl ik ook social media bijhoud. Kortom, ik ben ervan overtuigd dat als je content goed en onderscheidend is - of dat nu verpakt wordt in een nieuwsbrief of social media-bericht - concurrentie van andere bedrijven of tussen kanalen geen rol speelt.
 

Belastingdienst controleert ook op de camping

Printable Calendar   |    |  19 september 2017
Reactie: ''De belastinginspecteur ziet soms dat er auto's zijn gesignaleerd op locaties die niet overeenkomen met de opgegeven ritten,'' gaat Dekkers verder. ''Ook over de grens. Dan concludeert de Belastingdienst dat de werknemer onjuiste informatie heeft verstrekt en meer dan 500 kilometer per jaar heeft gereden. Wat volgt is een fiscale naheffing. En een boete.''
 

Dagjes uit brengen bevolkingsgroepen het best samen

Kimberly   |    |  14 september 2017
Reactie: Een heel goed stuk, leuk geschreven ook! Ik ben het helemaal eens, zodra meerdere mensen uit verschillende lagen van de bevolking samen komen zie je dat het prima gaat. Maar we willen liever wel in de buurt wonen van 'onze' mensen. Zo werkt het nu eenmaal denk ik.
 

Drie win-winsituaties waarmee HR talenten beter kan ontplooien

Netref   |    |  12 september 2017
Reactie: Bedankt, goed artikel, maar het is niet altijd makkelijk om te solliciteren.
 

Hoogopgeleiden positiever over flexibilisering dan laagopgeleiden

John   |    |  11 september 2017
Reactie: Het is echter ook een bestaan waarbij ik als oudere alleenstaande de leemte kan vullen. Dus vraagt u maar.............
 

Zakenreiziger kiest vaker voor bed & breakfast

Hartestein   |    |  11 september 2017
Reactie: Ja, dat merken wij ook. Niet alleen ''dagjesmensen'' maar ook steeds vaker zakelijke boekingen in onze B&B. En helemaal mee een J.L.! B&Bs zijn heel gezellig :)
 

Stel uw klant onder alle omstandigheden centraal in drie stappen

Julia   |    |  11 september 2017
Reactie: Voor een stuk over klantgerichtheid zitten er opvallend veel fouten in bovenstaande tekst, waardoor soms de betekenis van een zin onduidelijk wordt:
''Volgens ons recente rapport over de Connected Customer verwacht procent van de consumenten''
''Klanten kunnen rekenen kwalitatief hoogwaardige service''
''De bereikbaarheid en deskundigheid van is medewerkers groot.''
''de data helpen de klant op het juiste moment een passende aanbieding te doen''
''Om te goed te gedijen in het nieuwe macro-economische klimaat''
 

Drie praktijken waarmee bedrijven hun klanten naar de concurrentie jagen

Joris de Witten   |    |  11 september 2017
Reactie: Ik ben het helemaal met je eens. Wanneer ik te lang moet wachten of geen reactie krijg, ben ik snel weg. De concurrent is dan soms een beter optie.
 

Een mantelzorger in dienst: welke rol speelt de werkgever?

Peter de Pagter   |    |  11 september 2017
Reactie: In het overzicht mis ik de mogelijkheden vanuit de Wmo.
 

IT-management heeft te weinig zicht op mobiel app-gebruik personeel

tutuapp.vip   |    |  8 september 2017
Reactie: Een hele grote ramp zal dit overigens niet ontketenen. Google rapporteert al geruime tijd geen cijfers meer over Android 2.1 of lager. Dit betekent dat deze Android versies op minder dan 0,1 procent van alle Android apparaten wereldwijd nog draaien. Het schrappen van de Android Market zal derhalve nauwelijks tot geen gevolgen hebben.
 

Drie win-winsituaties waarmee HR talenten beter kan ontplooien

Samuel HOUNKPE   |    |  7 september 2017
Reactie: Goed artikel.

Dank u wel
 

Drie win-winsituaties waarmee HR talenten beter kan ontplooien

Babycook   |    |  7 september 2017
Reactie: Dank, goed artikel.
 

Helft Nederlanders vindt dat hij geen loon naar werken krijgt

Nehs Bohr   |    |  5 september 2017
Reactie: Het grote verschil in beleving van salarissen is dat de werknemer zijn netto salaris beoordeeld en ontevreden is over het lage bedrag, de werkgever beoordeeld het bruto salaris + werkgeverslasten en is ontevreden over het hoge bedrag. Oorzaak veel te hoge belastingen. Oplossing o.a. (loon)belasting omlaag in combinatie met minder subsidies, uitkeringen en toeslagen en tevens het belastingbedrag door de werknemer door laten storten naar de belastingdienst ipv door de werkgever. Nu loonbelasting een werkgeversbelasting. Tevens twee pinkastjes bij de kassa's. Een rode voor de btw en een groene voor de winkelier. Dan beleven de mensen hoeveel belasting ze wel niet betalen en hoe weinig ze ervoor terug krijgen. Daarnaast lijden nog veel werknemers aan zelfoverschatting!
 

Veiliger internet geen prioriteit voor jongeren

Veilig op openbare wifi   |    |  4 september 2017
Reactie: Sinds afgelopen zomer het gemakkelijk is gemaakt om vanuit de eigen bundel online te zijn in de hele EU, is de omvang van het probleem gelukkig wat afgenomen (gebruik van openbare wifi is iets gedaald). Maar feit blijft dat er nog steeds massaal van openbare wifi-netwerken gebruik wordt gemaakt (laptops, tablets, maar ook smartphones). Dus jongeren moeten zich nog steeds bewust zijn van de eventuele risico's, misschien wel meer dan ooit tevoren.
 
< vorige 8 9 10 11 2374 volgende >
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
reacties
Ambitie beschikbaarheid breedbandig internet komt met huidig beleid in gevaar (1) 
70 procent werkgevers ontvangt CV’s met leugens (4) 
Online gokken mogelijk toegestaan (1) 
Werkgevers onderschatten risico’s van geldgebrek bij personeel (3) 
Student wil niet lenen (1) 
42 procent werknemers wil verbod op bereikbaarheid buiten werktijd (2) 
Bijna alle Nederlanders ervaren werkstress (5) 
beurs
Stijgers Dalers
Yatra 5.4  6.3 %
Altice 8.49  4.8 %
Nutreco 47  3.9 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Brill kon 34.51  -2.8 %
Value8 5.05  -1.8 %
Positieve onderzoeksresultaten Galapagos met cystic fibrosis
D'Ieteren in onderhandeling met Amerikanen over Belron
Einde cijferseizoen betekent blik op macrodata
meer beurs
top10
Hoe u medewerkers stimuleert regie over ontwikkeling te nemen
Waarom werkstress niet tot burn-out leidt
Managers hebben weinig benul van werkstress onder werknemers
#MeToo: Gevolgen nog veel ernstiger bij intimidatie
Tanja Roeleveld verkozen tot ‘MVO-manager van het jaar’ 2017
Zeven trends die zakelijke IT-omgevingen een boost zullen geven
2018 wordt het jaar van hivenets, swarmbots en polymorfe malware
Mannelijke mantelzorgers vaker ondersteund dan vrouwelijke
Bedrijven behalen niet meer omzet met digitalisering
Vrouwelijke 35-plussers verdienen nog steeds minder dan mannen
meer top 10
vacatures
meer vacatures