zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Visitekaartjes bepalen uitstraling

cheap pizza ovens   |    |  27 augustus 2014
Reactie: baie goed - e baie dankie!
 

Tuin is steeds vaker verlengstuk van woonkamer

Herwijnen   |    |  27 augustus 2014
Reactie: Dat de uitgaven aan de tuin van stijgen kan ik me goed in vinden. In mijn ervaring vinden mensen hun tuin van meer belang dan voorheen. De laatste jaren is het aantal opdrachten voor tuinonderhoud maar vooral tuinontwerp sterk gestegen bij ons familiebedrijf. Klanten geven aan meer aandacht aan hun tuin te besteden dan voorheen, wellicht door de opbloeiende economie?
 

Nederlanders feesten het liefste gewoon in de tuin

Herwijnen hovenier zwijndrecht   |    |  27 augustus 2014
Reactie: Naast het feit dat ook ik opmerk dat tuinfeesten nog altijd super populair zijn (hoe kan het ook anders tijdens de zomerperiode), vraag ik me af wat het motief van Philips was voor dit onderzoek.
 

Inkomsten tv-reclame blijven stijgen

Frank   |    |  27 augustus 2014
Reactie: ''SPOT geeft verder aan dat 2014 het jaar wordt waarin online videoadvertenties definitief doorbreken.''

Kijkend naar de rest van de wereld denk ik dat dit inderdaad het geval zal zijn, ik ben daarbij juist verbaasd dat het niet eerder gebeurt is...
 

De kracht van Storytelling: langdurig binden & boeien

Pixelfarm Digitale Marketing   |    |  27 augustus 2014
Reactie: Sterk artikel. Storytelling is daarbij ook een sterk wapen in je marketing-arsenaal, indien dit op een juiste manier ingezet wordt. Te vaak zien wij gevallen waarbij de campagne niet past bij het gewenste imago.
 

Zakelijke telefoniemarkt is klaar voor click-to-dial

Willem Massier   |    |  27 augustus 2014
Reactie: Click to dial ofwel klik-en-bel is een ongelooflijk handige toepassing. Het voorkomt fouten en levert een veel sneller contact.

Binnen het volledig webbased Covide CRM hebben we al sinds 2006 een volledige integratie met een webbased telefooncentrale. In de beginjaren was de kwaliteit niet altijd om over naar huis te schrijven door het ontbreken van echt goede bandbreedte. In Nederland is bandbreedte echter bijna nergens meer een probleem.

Anno 2014 hebben we daarom een prachtige integratie met de door SpeakUp in Enschede gehoste Compass telefooncentrale.

Daarmee wordt veel mogelijk overigens dan click-to-dial vanuit het centrale adresboek. Ook binnenkomende telefonie levert immers voordelen op bij een integratie tussen CRM en Telefooncentrale? Zo kan je dan meteen doorsurfen naar de Relatiekaart van de beller, wanneer het telefoonnummer wordt herkend.
En een extra voordeel van zo'n gehoste telefooncentrale is ook het kunnen gebruiken van de centrale, waar je je ook bevindt. Als je maar over internet beschikt.
 

Inzet Collaboration Tools nog niet optimaal

Willem Massier   |    |  27 augustus 2014
Reactie: Samenwerken is niet een trucje om te scoren, waar je een tooltje voor nodig hebt, maar een instelling om SAMEN tot een beter resultaat te komen.

Samenwerken zou volgens mij dus de basis moeten zijn in elke organisatie. Ook tussen de verschillende afdelingen. En - indachtig customer intimacy - zelfs met de klant.

Het is een eigenschap, waarmee Nederlanders qua ervaring een forse voorsprong hebben door het poldermodel.

In plaats van die voorsprong te benutten wordt in ons land echter steeds meer het Amerikaanse model van de concurrentie omarmd. Verkopers binnen een organisatie proberen daarbij elkaar de loef af te steken, het gaat niet meer om het gezamenlijke eindresultaat, maar dat van het individu. En de klant is geen relatie meer maar een citroen, die uitgeperst moet worden.

Ik vind dat een trieste ontwikkeling!

Binnen Covide CRM hebben we vanaf 1999 SAMEN met klanten gewerkt aan een totaal oplossing voor zowel de interne organisatie (via efficiënt samenwerken naar meer rendement) als het externe klantdomein (via customer intimacy naar meer omzet).
 

Komt er een bank speciaal voor ambtenaren?

Marcel   |    |  26 augustus 2014
Reactie: Dat dit niet eerder bedacht is!
 

Een les over het geheugen die u nooit zult vergeten

Ellen   |    |  26 augustus 2014
Reactie: Ik was dit artikel vergeten, maar ik zie dat ik in 2011 wel ook al gereageerd had...
 

Vijf redenen om flexibele arbeidsvoorwaarden in te voeren

Adriana van Schalken | Payroll Works   |    |  26 augustus 2014
Reactie: Handige checklist. Deze zal zeker van pas kunnen komen wanneer bedrijven flexibele arbeidsvoorwaarden willen gaan invoeren. Ik denk dat het voorwerknemers zeker een toegevoegde waarde is al ze (in bepaalde mate) zelf de arbeidsvoorwaarden kunnen bepalen.
 

Topbestuurder vindt ministersalaris \'onaanvaardbaar\'

Henk   |    |  25 augustus 2014
Reactie: Verhoog je iemands salaris naar een hoogte die boven ''normaal uitkomt'' dan geeft dit een kik die even een ''rendement/prestatie'' verhoging geeft tot de persoon eraan gewent is.
Daarna gaat hij weer in de normale en vol te houden ''lagere salaris stand'' Dit is dan ook de reden waarom salaris verhogingen die als doel hebben ''topprestatie'' leveren tgv hogere beloning geen effect sorteren, alleen maar tijdelijk.
Wil je weer een ''tijdelijke prestatie opleving'' dan dreig je als werkgever met steeds grotere beloning stappen te moeten komen. Aan salaris hoogte blijkt geen verzadigingspunt te zitten. Men gebruikt de hoogte (als men alles al heeft) als middel om aan te geven waar men staat. De sociale laag waar deze competitie drang het sterkst is, is dan ook bij de hoogste salaris schalen.
 

Mijn collega-managers blokkeren samenwerking. Wat te doen?

Tinza C   |    |  25 augustus 2014
Reactie: Over het algemeen behartigen organisaties de belangen van de gemeenschap. En daar moeten managers naar toe werken. Door effectief samen te werken kunnen managers heel veel bewerkstelligen met de organisatie waar zij deel van uitmaken.

Mensen verschillen in hun manier van praten en hun manier van denken. Kortom , de mens heeft verschillende karaktereigenschappen. Het is dus heel normaal dat onze visies verschillen. In een organisatie moet na gegaan worden welke visie het dichtstbij het doel van de organisatie ligt en daarmee verder werken. Het gaat niet om wiens visie het beste is.

Samenwerken houdt in goede communicatie tussen de verschillende afdelingen binnen een organisatie om de organisatiedoelen te kunnen realiseren.

Managers moeten vooral proberen om zachtmoedig te zijn omdat zij eenmaal het goede voorbeeld moeten geven aan hun ondergeschikten.

Het zijn de Managers die de samenwerking opgang moeten brengen willen zij een bijdrage leveren aan het realiseren van de organisatiedoelen.

Managers moeten : zachtmoedig zijn, lankmoedig,stressbestendig en moeten zich vooral neutraal opstellen mocht er zich iets voordoen in de organisatie.

Verder is heel belangrijk dat managers zich niet te geweldig moeten voelen om te stappen naar hun ondergeschikten om hun verontschuldigingen aan te bieden indien zij iets verkeerds hebben gezegd of gedaan tegenover hun collegas. Dit gedrag kan de samenwerking ook sterk beinvloeden.
 

De zeven eigenschappen van veerkrachtige mensen

Jean Marc   |    |  25 augustus 2014
Reactie: Dank je Dries. Bedoel je dan ''psychopaten'' (zoals boek ''Destructieve Relaties'' van Jan Storms) die niet vermeld worden in de DSM IV typologie? Narcisme en zo bestaat wel (of ja, ik bedoel is een indeling maar elke indeling van de mens is kunstmatig en bovendien bestaat er niet zoiets als ''ziek zijn'' qua psychologie, maar alleen afwijkingen), maar iemand die echt niet scoort op empathie, dat moet volgens mij een verschrikkelijk wezen zijn? Maar nu begrijp ik je duiding wel beter, en is het wat taalverwarring over de 'grens' die we beiden trekken. Thx voor de verduidelijking.
 

De zeven eigenschappen van veerkrachtige mensen

Dries   |    |  25 augustus 2014
Reactie: Beste Jean Marc, dank voor uw reactie. Ik ben geenszins bitter en zo was de reactie ook zeker niet bedoeld. Uit onderzoek blijkt dat niet alle mensen in staat zijn om empathie te voelen, of om de emoties van anderen te bemerken. Het is dus niet altijd een keuze, sommige mensen hebben deze eigenschap niet.
 
< vorige 266 267 268 269 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10