Reactie: Dat dit gebeurt is, is natuurlijk al ernstig. Wat ik nog veel erger vind is dat er al die jaren nooit een actief beleid is gevoerd door instanties om men beter voor te lichten en eventueel met een (gedeeltelijke) oplossing te komen.
Reactie: Een feestje in eigen tuin, vrienden erbij, drankjes en hapjes, goede (niet te harde) muziek. Ik snap helemaal waarom de meeste mensen het liefst in eigen tuin houden en niet in een afgehuurd zaaltje.
Reactie: ''is gebleken dat met name pr belangrijk is bij het neerzetten van evenementen, met relatief weinig andere marketingondersteuning''
Helemaal mee eens. Tegenwoordig kijken mensen op een andere manier aan tegen reclames dan vroeger, waardoor evenementen, sociale gelegenheden en dus zaken als social media effectiever zijn qua kosten/baten.
Reactie: Het gebruik van Social Media geeft je als bedrijf ook een perfecte gelegenheid om de potentiële klant correct te informeren en voor te lichten. Zeker in een markt die niet transparant is.
Reactie: Het vergelijken van verzekeringen is inderdaad een flinke klus. Het is er wel eentje die uiteindelijk alsnog gedaan wordt, vaak te laat en dat leidt tot onnodige extra kosten.
Reactie: Naast het feit dat het klimaat binnen de arbeidsmarkt ertoe kan leidt dat de stijging aanhoudt is men daarbij meer bewust van de voor- en nadelen die kleven aan het flexibel inhuren van personeel.
Reactie: Mooie ontwikkeling zeg! Techneuten aan het stuur.
Met SDx verschuift de focus van de techniek naar de functionaliteit, binnen alle lagen van de IT-infrastructuur.
Een policymodel voor de IT-infrastructuur stelt de IT-afdeling direct in staat te reageren op vraag vanuit de business en proactief ideeën aan te dragen.
Hierdoor wordt de toegevoegde waarde van IT nog zichtbaarder.
Mooie ontwikkeling zeg! Techneuten aan het stuur.
Gelukkig zijn beta's vaak slimme en bescheiden mensen ;-)
Reactie: Ik zie steeds vaker reclames langskomen die door duistere buitenlandse bedrijfjes worden verstuurd. Hoe ze aan je adres komen is me een raadsel en er van af komen lukt gewoon niet.
Marketeers hadden al weinig fatsoen, maar het wordt alleen maar erger. Ook van de grotere bedrijven, met de Postcodeloterij als grote winnaar, reden genoeg om die bende te boycotten!
Daarnaast schieten ook de pop-ups weer uit de grond, ze vertragen websites en zijn geweldig irritant, voor mij een reden om die sites ook nooit meer te bezoeken.
Tja, dat vind ik herkendbaar: de moed die in de schoenen zakt. Om op een positieve manier om te gaan met werkeloosheid/ de situatie waarin je op zoek 'moet' naar werk, is in 2013 het 'In Between Café' bedacht. Dit is maandelijks bij elkaar komen van werkzoekenden (baan- en opdrachtzoekenden(ZZP-ers)). Op dit moment actief in Leidsche Rijn, De Bilt en binnenkort startend in Emmeloord.
De initiatiefnemers hebben voor ogen om te kijken naar de kwaliteiten/ potentie van mensen in plaats van de 'beperkingen'. We bieden geen kant-en-klare banen, maar zijn wel toegankelijk, verbindend en motiverend.
Misschien ook iets voor jullie om in jullie omgeving te starten?
Reactie: Ja inderdaad je hebt je aangemeld voordat je er bijna erg in hebt en je zou met minstens hetzelfde gemak los kunnen komen. Geen puldownmenu met alle websitetitels en vervolgens wel soort nieuwsbrief e frequentie ik ooit had aangemeld (dag week maand ) gelukkig zijn er ook positieve situaties een website gaf bij aanmelding als de afmeldopties aan Hier zonodig gebruik van te maken omdat zij niet willen spammen
Reactie: Inderdaad, de voordelen van factoring zijn groot. Bovendien is factoring stuk goedkoper geworden. BNP is ondertussen al enige tijd actief op deze markt en zal dit verwacht ik ook wel blijven.