Reactie: Grappig om dit vier jaar oude artikel te lezen. Hedendaagse informatiezuilen software is in deze relatief korte periode uitgegroeid tot bijzonder geschikte keuze om mankracht te besparen en tegelijkertijd de wachttijd te versnellen (na een initiële opstartfase).
Reactie: ''Dat onderling verbonden machines meerwaarde hebben bij het beheer van primaire bronnen, is duidelijk te zien bij de projecten Smart Energy Now en Smart Water Now, waar Verizon aan deelneemt. Deze projecten zijn een gezamenlijk initiatief van de publieke en private sector in Charlotte, North Carolina. Verizon verzamelt daar via een M2M-netwerk gegevens over het energie- en waterverbruik van consumenten, en stuurt deze informatie via een eigen supersnel draadloos 4G LTE-netwerk door naar informatiezuilen.''
Beide projecten bleken in de loop der tijd zeer succesvol te zijn. Mijn inziens zou deze techniek in meer branches ingezet kunnen worden.
Reactie: Ik wist niet dat het al zoveel was. Dit soort berichten openen de deur voor slimme ondernemers die online senioren willen targeten. Of het nu online of mobiel is. Voor beiden zijn de senioren interessant.
Reactie: Beste Marcel, Dank voor je aanvulling.
Het thema van het artikel was niet zozeer klantwinstgevendheid, maar dat is zeker een goed onderwerp voor een volgende keer.
Groet!
René
Reactie: De resultaten zijn dan ook overal merkbaar. Letterlijk 99% is rijp voor de GGZ. Waar dan ook weer een heel groot aantal als sturende in terecht komt. Triest dat dit zal worden goedgepraat aan alle kanten. In het stenen tijdperk was er nog meer iq.
Reactie: Wat ik mis in dit verhaal is winstgevendheid. Je kunt wel meer omzet binnenhalen, maar wat levert deze omzet per saldo op? Het grootste voordeel behaal je door je gericht te focussen op bestaande en nieuwe klanten, waarbij je goed inzicht moet hebben in (toekomstige) opbrengsten, kosten en risico's. Het gaat uiteindelijk om het continu behouden van een goede balans tussen de waarde van de klant (winstgevendheid) en waarde voor de klant (klanttevredenheid).
Reactie: Wanneer ik op verschillende vergelijkingssites kijk ik kan helemaal geen woonplaats aangeven en kan ik mijn auto verzekeren voor de daar aangegeven prijs, klopt dit verhaal wel?
Reactie: Met het apache benchmark tool kan iedereen een DDos-aanval starten, maar is toch wel degelijk iets aan te doen. Bedrijven die over een root server beschikken of hun server zelf managen kunnen fail2ban gebruiken. Daarmee kun je je aardig tegen DDos-aanvallen beschermen. Het is voor mij een raadsel dat een provider als Ziggo hier zo ontzettend grote problemen mee heeft de afgelopen weken.
Reactie: Gelukkig lijkt er vijf jaar na dato veel geleerd te zijn uit het tragische voorval in Duisburg. Tijdens evenementen zie ik als maar meer Crowd Management lopen en organisaties welke hier nog niet actief aan meedoen blijken er meer oor voor te hebben dan voorheen.
Reactie: Ja mooi he DEB Delft. Bezieling ontstaat door verwonderende dingen te doen die elke mens plezier geeft. Zelfs door er naar te kijken:) of het juist zelf te ervaren samen met anderen.