zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Gemeente Haarlem vervangt balie door zuil

18 mei 2011 - De gemeente Haarlem verwijdert de centrale balie in het stadhuis en vervangt het door een zelfservicezuil. De publiekshal van de gemeente met 150.000 inwoners wordt jaarlijks door 200.000 mensen bezocht. Vooral in de spitsuren kunnen de wachttijden fors oplopen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Rein Wilsburg - Omnivision  |   | 
10-09-2015
 | 
12:12 uur
Grappig om dit vier jaar oude artikel te lezen. Hedendaagse informatiezuilen software is in deze relatief korte periode uitgegroeid tot bijzonder geschikte keuze om mankracht te besparen en tegelijkertijd de wachttijd te versnellen (na een initiële opstartfase).

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10