zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Marcomprofessional werkt vaak en graag thuis

21 november 2008 - 31 procent van de marketing- en communicatieprofessionals werkt standaard zo nu en dan thuis. 29 procent kan dit in goed overleg. Dertien procent mag zoveel thuis werken als ze willen. En achttien procent heeft geen enkele invloed op de tijdsindeling.

Dit blijkt uit internetonderzoek van USG Capacity. Ruim 300 marketing- en communicatieprofessionals gaven antwoord op de vraag: Is het binnen jouw organisatie mogelijk om thuis te werken? 



Maatschappelijke betrokkenheid
Katinka Habermehl-Reuling, algemeen directeur van USG Capacity: "Wij merken dat vooral marketing- en communicatieprofessionals binnen grotere bedrijven de voordelen van thuiswerken kunnen ervaren maar dat het binnen het MKB nog niet zoveel voorkomt. Verder zien we dat organisaties thuiswerken niet alleen inzetten om medewerkers meer flexibiliteit te geven maar ook vanuit maatschappelijke betrokkenheid. Door meer flexibiliteit dragen organisaties ook bij aan het vermijden van files. Binnen USG Capacity is incidenteel thuiswerken bespreekbaar, de verantwoordelijkheid ligt hierbij altijd bij het management. Wij merken dat dit binnen de organisatie als positief wordt ervaren en dat dit ten goede komt aan het gevoel van plezier in het werk en de mate van betrokkenheid."

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Deze acht innovatieve features brengt Zoom uit in 2022
 Vier op de tien Nederlanders nog nooit overgestapt van autoverzekeraar
 Bedrijven moeten meer prioriteit geven aan het welzijn van werknemers
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Marcomprofessional werkt het liefst in non-profit sector
 Nederlandse manager wil vaker telewerken
 Manager is steeds meer voorstander van thuiswerken
 Thuiswerken tegen hoge benzinekosten
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: E-mail Marketing Automation Trends 2022
Wat kun je in 2022 verwachten op het gebied van e‑mail marketing automation? Welke trends en ontwikkelingen ziet Spotler? En welke thema’s moet je dit jaar in de gaten houden om zoveel mogelijk succes te behalen met je organisatie?
Download het white paper
Lees verder
Trend van eigen thuisbioscoop zet ook in 2022 door
reacties
Traditioneel kerstpakket populairste extra beloning  (1) 
Thuiswerkers klagen het meest over hoofdpijn, stijve nek en vermoeide ogen  (1) 
Bedrijven verwachten tweedeling kantoorwerkers en thuiswerkers (2) 
Laptop veel milieuvriendelijker dan desktop  (1) 
Om veerkrachtiger te zijn, moeten bedrijven zich op snelheid en schaal richten (1) 
25 procent meer omzet verwacht door face-to-face zakendoen (2) 
Agile werken: een fundamentele cultuurverandering (1) 
top10
Vier technologietrends die we de komende jaren steeds vaker gaan zien
Twee derde organisaties in afgelopen jaar slachtoffer geworden van ransomware-aanval
Meer dan een derde van de CMO's verliest talent aan concurrenten
De zes belangrijkste trends voor intelligente documentverwerking in 2022
Brede kijk op netwerksecurity dé uitdaging voor 2022
Van Digital Twins tot afstandscontrole: dít zijn de visualisatietrends van 2022
'Het nieuwe normaal is nu gewoon normaal'
Jongeren zijn extra kwetsbaar voor phishing
Drie manieren om betrokkenheid te creëren bij medewerkers op afstand
Bedrijven willen klantervaring verbeteren in huidige 'digital-first' wereld
meer top 10