zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Tripolis breidt uit dankzij samenvoeging met Add to Favorites en Webpower

De Tripolis organisatie groeit verder gegroeid dankzij haar samenvoeging met twee organisaties

17 februari 2021 - Het nieuwe Tripolis blijft groeien. Na een eerdere fusie tussen Measuremail en Tripolis Solutions, voegen nu ook Add to Favorites en Webpower zich bij de e-mailmarketing en marketing automation specialist. Door de samenvoeging krijgt het bedrijf meer slagkracht om haar klanten een bredere dienstverlening, klantondersteuning en meerdere softwareoplossingen aan te bieden op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation.
 


De dagelijkse leiding komt in handen van Pascal Kurvers, CEO (voorheen Managing Director van Webpower) en Bart Vossen, COO (voorheen Managing Director van Measuremail). Met meer dan 50 werknemers en 500 klanten wereldwijd heeft Tripolis een sterke internationale positie.


 
Samen werken aan bestaande en nieuwe innovatieve oplossingen
Tripolis biedt een zeer brede keuze aan krachtige e-mailmarketing en marketing automation softwareoplossingen aan. Al deze softwareoplossingen hebben hun eigen specialiteiten en zullen worden doorontwikkeld en behouden. Binnenkort zal het Tripolis-team nieuwe producten, features en upgrades voor de huidige oplossingen aanbieden aan haar klanten.
Pascal Kurvers, CEO: "Met de nieuwste software releases beginnen we aan een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Tripolis. Door eigen SaaS-oplossingen van wereldklasse aan te bieden, hebben al onze klanten – ongeacht hun wensen en behoeften – op elk moment de keuze om hun relatie met ons naar een volgende fase te brengen. De behoeften van onze klanten om deze stappen te maken, staat daarin centraal. "
 
Tripolis maakt onderdeel uit van Spotler Group
Tripolis is, samen met Spotler NL, Spotler UK en Flowmailer onderdeel van de grootste E-mail Service Provider (ESP) van Nederland: Spotler Group. Spotler Group heeft meer dan 2.500 klanten in acht Europese landen die jaarlijks meer dan negen miljard berichten versturen.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Internationale M&A-activiteiten voegen afgelopen anderhalf jaar al geen waarde meer toe
  Opleving M&A markt verwacht na slechtste jaar sinds financiële crisis
 Wereldwijde fusie-en overnamemarkt noteert slechtste resultaat in tien jaar
 Succesvol fuseren: bespreek het merk in de war room
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10