zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Hoe ziet de werkplek van de toekomst er uit?

Visualiseren van het toekomstige landschap nu belangrijker dan ooit tevoren

10 januari 2020 - Brother heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de manier waarop kantoren en werkplekken zullen evolueren. De inzichten uit het onderzoek zijn gepubliceerd in het rapport ‘Werkplek van de toekomst. Het rapport biedt leidinggevenden nieuwe ideeën en inzichten, waarmee ze hun bedrijf of afdeling kunnen klaarstomen voor de toekomst.

Het rapport omvat alles van welzijn tot baanbrekende technologieën en intelligente shortcuts, vanuit verschillende thema’s als cultuur, technologie en de veranderende werkplek. Het resultaat is een brede scope op werk en werkomstandigheden in de toekomst.


Het rapport deelt implementeerbare tips die managers helpen bij het nemen van weloverwogen commerciële beslissingen en waarmee ze alle bedrijfsfacetten kunnen transformeren.
Isao Noji, voorzitter en algemeen directeur van Brother International Europe, vertelt: "Samenleving, technologie en ontwerpinnovatie hebben niet langer alleen invloed op onze manier van werken - ze veranderen de DNA-samenstelling van de hele werkplek.

Visie op productontwikkeling
Hoewel de toekomst ongelooflijk opwindend is en tal van commerciële kansen biedt ,zal het alleen maar eng en angstaanjagend lijken als we ons niet kunnen voorstellen wat er gaat komen. Daarom wil het team van Brother met dit rapport mensen bewust maken van de manier waarop we in de toekomst zullen werken. John Goossens, Sales Manager bij Brother Nederland vertelt over de visie op productontwikkeling: "Brother heeft zijn rol binnen het kantoor uitgebreid door de evolutie van de werkgewoonten van kantoren en werknemers continu te bestuderen vanuit een klantperspectief. Dit heeft ons in staat gesteld om problemen op te lossen en de productiviteit te verhogen met baanbrekende producten. Omdat de sector zo snel verandert, is het visualiseren van het toekomstige landschap nu belangrijker dan ooit tevoren. Ons doel met dit rapport is om onze inzichten over te brengen naar bedrijfsleiders en managers, die ze kunnen omzetten naar duidelijk, uitvoerbare adviezen."

 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s
 Tevredenheid over thuiswerken neemt toe
 Nederlandse bedrijven roepen op tot minder zakelijk reizen
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Vier tips voor het creëren van de ideale werkplek
 Groeiend aantal werknemers krijgt in nabije toekomst een digitale collega
 Vijf ontwikkelingen die essentieel zijn voor technologische evolutie op de werkplek
 Samenwerken in het kantoor van de toekomst
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Zo geef je het kantoor een nieuwe look
reacties
Uurtarief freelancers gestegen (1) 
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
top10
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Werkend Nederland minder productief door het thuiswerken, maar meer tevreden
Driekwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten
Kort door de bocht coaching?
Zes lessen voor jonge leiders tijdens de coronacrisis
Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
C-suite is zwakke schakel in Mobile Device Security
Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis
meer top 10