zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Overbezette parkeerplaatsen bedrijven grootste ergernis bezoekers

13 februari 2015 - Uitpuilende parkeerterreinen met nergens een vrije plaats zijn de grootste irritatie van bezoekers aan bedrijven. Ook storen zij zich aan betaald parkeren voor een bedrijfsbezoek. Dit blijkt uit onderzoek van Welkom! naar gastvrijheid van Nederlandse organisaties.

Mannen ergeren zich het meest aan een drukke parkeerplaats bij een bedrijfsbezoek (33 procent), vrouwen vooral aan betaald parkeren (33 procent). Daarnaast hebben vrouwen in vergelijking met mannen een grotere hekel aan onveilige parkeerplaatsen. Ursula Buiteman van Welkom!: "De waardering  voor het bedrijf begint al voor de deur, zodra de bezoeker het terrein betreedt. Zorg daarom voor voldoende parkeerplaatsen voor bezoekers, het liefst zo dicht mogelijk bij de ingang. En bied gasten als het even kan een uitrijkaart aan, zodat zij niet hoeven te betalen. Dat straalt af op uw organisatie en vergroot de kans op zakelijk succes."


 
Uiterlijk receptioniste belangrijk
Meer dan de helft van de Nederlanders vindt het uiterlijk van een receptioniste of receptionist belangrijk. Mannen (59 procent) hechten hier meer waarde aan dan vrouwen (53 procent). Van de mannen zegt tien procent dat zij graag ontvangen worden door een knappe receptioniste, tegenover vijf procent van de vrouwen. Buiteman: "Natuurlijk moet een receptionist er verzorgd uit zien, maar evenzo belangrijk is hoe bezoekers worden ontvangen en aangesproken. Beide aspecten bepalen de bezoekbeleving van het bedrijf."  

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Helft C-level leidinggevenden voert transformatie-initiatieven door zonder duidelijke strategie
 Verzekeraars streng bij schade aan mobieltje
 Dit zijn de drie meest voorkomende spearphishing-aanvallen
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Onvriendelijke receptionist kost klanten
 Bijna helft organisaties heeft geen 'ontvangstmanager'
 Manager besteedt weinig aandacht aan receptie
 Receptionist(e) erkend als strategisch knooppunt
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
A life changing event
Zaterdag 30 maart - Flora Boskoop - 10.00 - 16.00 uur. Een interactief seminar met Pieter Frijters met als onderwerpen: burn-out, paniekaanvallen, (spreek)angst, piekeren en assertiviteit. Bekijk de video voor een impressie van het seminar.
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Ontwikkelingen in de markt van drukwerk
Vergroot uw rendement in 2019 door reviews op NederlandReview Review marketing
reacties
Werk beďnvloedt privéleven negatief  (1) 
Nederlanders onderschatten beveiligingsrisico’s van computers (1) 
Belangrijke handelspartners Nederland minder stabiel (1) 
Vier apps verantwoordelijk voor 82 procent van mobiel dataverbruik iOS (1) 
Klimaatakkoord zet Nederland in beweging richting duurzame economie (1) 
Evenveel vrouwen als mannen met hbo- of wo-diploma (1) 
Kortsluiting bij energieleveranciers (2) 
top10
Deze vier woorden ondermijnen iedere presentatie (video)
Wat organisaties verwachten van de financiële afdeling van 2025
Klimaatakkoord kan ruim 70. 000 banen creëren
Een derde van de werkenden vindt zichzelf slimmer dan zijn of haar baas
'Er is een cyberoorlog gaande'
Belangrijke handelspartners Nederland minder stabiel
Energie en klimaat prominent in provinciale verkiezingsprogramma’s
Overzicht kwijt door inkoopwildgroei? Met deze drie tips pakt u de regie terug
Cees Verkuyl en Derk van Manen vallen in de prijzen op Sales Event
Dit zijn de drie meest voorkomende spearphishing-aanvallen
meer top 10