We hebben de site gecontroleerd en het werkt allemaal. Het kan zijn dat je browser de verbindingen niet oppakt. Soms komt dat doordat de browser gerefreshed dient te worden. We sturen je zo per directe email de downloadpagina van ons boek Breinpower. Ik ben benieuwd hoe goed je gaat worden in namen onthouden!
Reactie: Een 3e artikel in de rij van verwarrende en elkaar tegensprekende artikelen in korte tijd:
1) Steeds minder mensen staan open voor een baan http://www.managersonline.nl/nieuws/14192/steeds-minder-mensen-staan-open-voor-een-baan.html)
2) Zoektocht naar banen buiten eigen organisatie groeit http://www.managersonline.nl/nieuws/14197/zoektocht-naar-banen-buiten-eigen-organisatie-groeit.html
3) Ruim een derde werknemers wil NU van baan wisselen (dit artikel)
Reactie: Whoow, wat een herkenbaar issue. Ik doe vaak mijn best maar door teveel randzaken ben je lang niet altijd 100% gefocust.
Graag ontvang ik het ebook Breinpower.
Thanks.
Reactie: Prima artikel met een krititsche blik en de noodzakelijke stappen voor presenteren in het algemeen.
Als je je boodschap, de gewenste actie en je verhaal kent, kun je ieder medium/hulpmiddel gebruiken afhankelijk van publiek (1 of 100 mensen), situatie (in de bar van het vliegveld of op een congres). Prezi is 1 van de vele hulpmiddelen die we vandaag tot onze beschikking hebben. PowerPoint, Keynote, PDF, whiteboard, flip-over, video, bierviltje, servetje, papier, zijn slechts enkele voorbeelden van andere middelen. Kies je middel nadat je je boodschap, doel en verhaal op orde hebt. Soms is dat Prezi, soms is dat PowerPoint, soms is het 'niets'.
Ik heb geprobeerd het boek te downloaden via http://wintijddoorsnellezen.nl/gratis-e-books/
maar de site werkt helaas niet goed. Het zou fijn zijn als ik het boek ook kan ontvangen!
Reactie: Mevrouw de Kok
Wellicht is het goed dat u zich een keer verdiept in consumenten gedrag. Een consument vind klachten veel interessanter dan positieve berichten. Een reactie op een klacht op Twitter wordt maar al te vaak met hoongelach ontvangen.
Pogingen van marketeers om via de social media positieve berichten te verspreiden hebben vaak een tegengesteld effect. Dat hebben McDonalds en vele anderen inmiddels ondervonden.
Veel marketeers onderschatten de kracht van klanten, de kracht van mensen, zwaar.
Reactie: Ik heb er altijd heel veel moeite mee, dus deze tips ga ik zeker proberen.
Als het E-book daar nog aan kan bijdragen, ontvang ik het ook graag!
Alvast bedankt voor deze tips!
Reactie: Beste mijnheer de Beer, die goede PR kunnen die topmanagers halen door de klachten die ze op social media te horen krijgen over hun bedrijf serieus af te handelen. Dat levert weer goede PR op. Dat hoeft een topmanager niet zelf te doen, daar is adequaat personeel en zeer zeker een adequaat bedrijfsprotocol voor nodig.
Zoals waarschijnlijk de meeste mensen ben ik gecharmeerd van personen die namen kunnen onthouden. Het komt bij de eeste kennismaking bijzonder professioneel over.
Graag ontvang ik ook een kopie van Breinpower.
Alvast bedankt.