zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
reacties
 

Manager laat zich niet kisten door ziekte

Krentenbaard info   |    |  27 november 2013
Reactie: Helemaal met Ron eens, de kleine ondernemer kan het zich niet permitteren om afwezig te zijn.
 

Help ik vergeet altijd namen!

Wout   |    |  27 november 2013
Reactie: @M.Schumann,

We hebben de site gecontroleerd en het werkt allemaal. Het kan zijn dat je browser de verbindingen niet oppakt. Soms komt dat doordat de browser gerefreshed dient te worden. We sturen je zo per directe email de downloadpagina van ons boek Breinpower. Ik ben benieuwd hoe goed je gaat worden in namen onthouden!

Groetjes Wout
 

Ruim een derde werknemers wil NU van baan wisselen

Ellen   |    |  27 november 2013
Reactie: Een 3e artikel in de rij van verwarrende en elkaar tegensprekende artikelen in korte tijd:
1) Steeds minder mensen staan open voor een baan http://www.managersonline.nl/nieuws/14192/steeds-minder-mensen-staan-open-voor-een-baan.html)
2) Zoektocht naar banen buiten eigen organisatie groeit http://www.managersonline.nl/nieuws/14197/zoektocht-naar-banen-buiten-eigen-organisatie-groeit.html
3) Ruim een derde werknemers wil NU van baan wisselen (dit artikel)
 

Help ik vergeet altijd namen!

M.   |    |  27 november 2013
Reactie: Whoow, wat een herkenbaar issue. Ik doe vaak mijn best maar door teveel randzaken ben je lang niet altijd 100% gefocust.
Graag ontvang ik het ebook Breinpower.
Thanks.
 

Zes stapjes om Prezi meteen goed te gebruiken!

Sander Reijn - Eyeful Presentations   |    |  27 november 2013
Reactie: Prima artikel met een krititsche blik en de noodzakelijke stappen voor presenteren in het algemeen.

Als je je boodschap, de gewenste actie en je verhaal kent, kun je ieder medium/hulpmiddel gebruiken afhankelijk van publiek (1 of 100 mensen), situatie (in de bar van het vliegveld of op een congres). Prezi is 1 van de vele hulpmiddelen die we vandaag tot onze beschikking hebben. PowerPoint, Keynote, PDF, whiteboard, flip-over, video, bierviltje, servetje, papier, zijn slechts enkele voorbeelden van andere middelen. Kies je middel nadat je je boodschap, doel en verhaal op orde hebt. Soms is dat Prezi, soms is dat PowerPoint, soms is het 'niets'.
 

Help ik vergeet altijd namen!

M. Schumann   |    |  27 november 2013
Reactie: Beste Wout,

Ik heb geprobeerd het boek te downloaden via http://wintijddoorsnellezen.nl/gratis-e-books/
maar de site werkt helaas niet goed. Het zou fijn zijn als ik het boek ook kan ontvangen!

Alvast dank!
Michèle
 

Help ik vergeet altijd namen!

J.N.   |    |  26 november 2013
Reactie: ook naar mijn e-mail adres gaarne het ebook breinpower. Alvast bedankt
 

Help ik vergeet altijd namen!

Viviana   |    |  26 november 2013
Reactie: Beste Wout,

Ik zou graag het ebook Breinpower ontvangen.

Bedankt !

Hartelijke Groetjes,
Viviana
 

Beursgenoteerde bedrijven en hun CEO’s worstelen met Twitter

Ad de Beer   |    |  26 november 2013
Reactie: Mevrouw de Kok
Wellicht is het goed dat u zich een keer verdiept in consumenten gedrag. Een consument vind klachten veel interessanter dan positieve berichten. Een reactie op een klacht op Twitter wordt maar al te vaak met hoongelach ontvangen.
Pogingen van marketeers om via de social media positieve berichten te verspreiden hebben vaak een tegengesteld effect. Dat hebben McDonalds en vele anderen inmiddels ondervonden.
Veel marketeers onderschatten de kracht van klanten, de kracht van mensen, zwaar.
 

Help ik vergeet altijd namen!

Peter van Zanten   |    |  26 november 2013
Reactie: Ik heb er altijd heel veel moeite mee, dus deze tips ga ik zeker proberen.
Als het E-book daar nog aan kan bijdragen, ontvang ik het ook graag!
Alvast bedankt voor deze tips!
 

Help ik vergeet altijd namen!

Miranda   |    |  26 november 2013
Reactie: Beste Wout,
Graag ontvang ik ook een kopie van Breinpower om het onder de knie te krijgen.
Alvast bedankt!
 

Help ik vergeet altijd namen!

Kees Kamsteeg   |    |  26 november 2013
Reactie: Beste Wout,

Interessant artikel, mag ik je e-book ontvangen?

Met hartelijke groet,

Kees Kamsteeg
 

Beursgenoteerde bedrijven en hun CEO’s worstelen met Twitter

Jessica de Kok   |    |  26 november 2013
Reactie: Beste mijnheer de Beer, die goede PR kunnen die topmanagers halen door de klachten die ze op social media te horen krijgen over hun bedrijf serieus af te handelen. Dat levert weer goede PR op. Dat hoeft een topmanager niet zelf te doen, daar is adequaat personeel en zeer zeker een adequaat bedrijfsprotocol voor nodig.
 

Help ik vergeet altijd namen!

Sharon   |    |  26 november 2013
Reactie: Dag Wout,

Zoals waarschijnlijk de meeste mensen ben ik gecharmeerd van personen die namen kunnen onthouden. Het komt bij de eeste kennismaking bijzonder professioneel over.

Graag ontvang ik ook een kopie van Breinpower.
Alvast bedankt.
 
< vorige 343 344 345 346 2480 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10