zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Merendeel marketeers zet social media in

3 mei 2010 - Momenteel wordt social media door 62 procent procent van de organisaties ingezet. Marketeers geven aan dat ze alleen e-mailmarketing (85 procent) en SEO (64 procent) vaker inzetten. Dit blijkt uit een gezamenlijk onderzoek van NIMA en De Vos & Jansen naar 'De werkelijkheid van online marketing'.

Twee weken geleden werd al bekend gemaakt dat de helft van de marketeers zijn eigen online marketingkennis te beperkt vindt. Nu is het volledige rapport gepubliceerd. Alle onderzoeksresultaten zijn te vinden op www.nimacongres.nl



Resultaten
Daaruit blijkt onder andere het volgende:
- 82 procent zegt dat het online marketingbudget zal toenemen.
- 80 procent zegt dat social media is geen onzinnige hype is.
- 55 procent zegt dat mobile marketing de toekomst heeft.
- Vijftien procent zegt mobile marketing ook daadwerkelijk in te zetten.

Congres
NIMA organiseert in Amsterdam op 15 juni 2010 voor de tweede keer The Case: de werkelijkheid van online marketing. Dit congres biedt de marketeer volop inspiratie en praktische tips om digitale marketing optimaal in te zetten in de eigen marketingstrategie. Online marketeers van onder andere Air Miles, Beiersdorf, KLM, Microsoft, Transavia en Van der Valk delen hun succesverhalen en tegenslagen. Er is volop gelegenheid om in gesprek te gaan met de sprekers en collega marketeers.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Vijf tips voor de aanschaf van een laptop voor thuiswerken
 Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt
 Hoog niveau werknemersbetrokkenheid na invoering thuiswerken
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Meer reclamegeld naar Facebook
 Marketeer wil harde bewijzen dat sociale media werken
 Vijf aandachtspunten voor u sociale media integreert in uw bedrijfsvoering
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Marketing Inhaak Kalender 2021 + handige tips
Met de overzichtelijke kalender van Spotler heb je in één oogopslag alle 'inhakers' voor jouw (e-mail) marketingcampagnes van 2021 in beeld. Handig voor eventgebonden acties naar klanten en nieuwsbriefabonnees! Inclusief interessante e-mail marketing tips.
Download de gratis kalender
Lees verder
Wereldwijd actief technologiebedrijf sponsort Nederlands vrouwenteam voor extreme roeirace
reacties
Coronacrisis boost videogebruik voor e-learning en webinars (1) 
Thuiswerkverkeer breekt records begin 2021 (1) 
Invloed corona op arbeidsmarkt: banen in e-commerce en klantenservice in opkomst (1) 
Klanten willen slechts twee dingen (2) 
Drie manieren waarop Internet of Things SEO voorgoed verandert (2) 
Ruim helft Nederlanders openhartig over salaris (1) 
Ontwikkeling e-invoicing zorgt voor toename wereldwijde B2B-commerce in 2015 (1) 
top10
Klanten willen slechts twee dingen
CIO’s hebben behoefte aan meer teamoverstijgend samenwerken
Discriminatie op de arbeidsmarkt actueler dan ooit
Coronacrisis boost videogebruik voor e-learning en webinars
Thuiswerkverkeer breekt records begin 2021
Vier (logistieke) banen die door de Brexit belangrijker zijn dan ooit
‘Thuiswerken’ snelst gestegen thema voor phishing-aanvallen
Nederland tweede van Europa in aantal gemelde datalekken sinds invoering AVG
Vijf tips voor de aanschaf van een laptop voor thuiswerken
Invloed corona op arbeidsmarkt: banen in e-commerce en klantenservice in opkomst
meer top 10