zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Meer reclamegeld naar Facebook

3 maart 2010 - Vorige week organiseerde VEA Evolve voor de vijfde keer de jaarlijkse Top of Flop sessie. Voorafgaand hieraan deden 293 mensen, werkzaam bij adverteerders, mediabureaus en reclamebureaus, mee aan een online onderzoek. 85 procent van de ondervraagden gaat in 2010 meer tijd en geld steken in Social Media en dan met name in Facebook.

Maar liefst 80 procent van de respondenten geeft aan dit jaar meer tijd en geld te besteden aan online activiteiten. Binnen online advertising is Social Media de absolute winnaar geworden. Op de tweede plaats staat Mobile Advertising met 80 procent. De grootste verrassing die het onderzoek opleverde is het feit dat men aangeeft meer in Facebook (70 procent) te gaan investeren dan in Hyves (40 procent).


PR
Bij de niet-digitale media is marketing PR de grootste stijger. Van adverterend en reclamemakend Nederland gaat 67 procent meer tijd en geld aan besteden aan marketing PR in 2010. Telemarketing wordt daarentegen betiteld als Flop van 2010.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Vier voordelen van AI voor de HR-afdeling
  Drastische veranderingen noodzakelijk om jong talent niet mis te lopen
 Vijf manieren waarop digitalisering M&A transformeert
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Vijf sociale mediatips
 Twitter en Facebook groeien
 Vijf mogelijke rollen die u kunt vervullen binnen sociale media
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Aangeklaagd door cliënt wegens een beroepsfout: wat nu?
Alles wat je als een zelfstandige ondernemer moet regelen
reacties
Nederlandse werknemers wereldwijd het minst gestrest (1) 
Lynk&Co 01 (1) 
Werknemers hoeven niet altijd bereikbaar te zijn (1) 
Werknemer vindt dat werkgever verantwoordelijk is voor werkgeluk (1) 
Foute kersttrui populair, maar niet op op de werkvloer (1) 
Kantoren en werkvormen veranderen radicaal (4) 
Wat mannelijke leiders moeten weten over het vrouwenbrein (1) 
top10
Terugkeer naar kantoor zou geen stap terug moeten betekenen voor transformatie
Bedrijven in de vitale sector moeten mensen centraal stellen in hun beveiligingsstrategie
Global Wealth Report 2021 van Allianz: Sparen van thuis
Het werk van de toekomst: welke van deze vijf banen heb jij in 2030?
De uitdagingen van de nieuwe werkwereld
Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden
Vier voordelen van AI voor de HR-afdeling
Nederlandse werknemers wereldwijd het minst gestrest
Drastische veranderingen noodzakelijk om jong talent niet mis te lopen
Oganisaties doen er twee werkdagen over om op beveiligingsincidenten te reageren
meer top 10