zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Online en interactief adverteren neemt explosief toe

18 maart 2010 - Adverteerders hebben sinds de komst van web 2.0 een geheel nieuwe gereedschapskist tot hun beschikking. Hoe gaan zij daarmee om en wat betekent dat voor vaktijdschriften en B2B-printmerken? De Groep UVW wil inzicht bieden in de onderliggende trends van deze vraag.

Daarom gaf zij MediaTest opdracht om de op handen zijnde ontwikkelingen in mediakeuzes in de B2B-markt in kaart te brengen. Dinsdag presenteerde de UVW van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) de resultaten van het trendonderzoek naar B2B Mediabestedingen in 2010-2011. 



Recessie
De huidige recessie klinkt duidelijk door in de uitkomsten van het onderzoek en zet de trends wellicht sterker aan dan in een gunstig economisch tij het geval zou zijn geweest.  Klip en klaar is dat de verschuiving naar online en interactief adverteren zich razendsnel en breed heeft ontwikkeld. Het landschap van de B2B-marketing communicatie is drastisch gewijzigd en zal dat blijven doen. In toenemende mate worden social media door de B2B-adverteerder ingezet. En als hij dat niet al zelf doet, dan verwacht hij toch tenminste dat zijn uitgever hem de weg wijst op basis van resultaat en effectiviteit.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Innovatie helpt organisaties om flexibel te blijven in uitdagende tijden
 Gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld
 IT-vacatures ondanks coronavirus nog steeds lastig in te vullen
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Drie noodzakelijke innovaties voor marketeers
 In twaalf stappen naar een interactieve toekomst
 Crisis bedreigt ook online advertentiemarkt
 Vijf tips voor effectieve online reclame
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Doorontwikkeling en zelfontplooiing blijft belangrijk, ook voor managers
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis
Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Vijf manieren waarop dienstverleners hun businessmodel kunnen aanpassen aan de 1,5 meter economie
De impact van het coronavirus op het vak van Assistants
Van data verzameling naar gegevensminimalisatie
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
meer top 10