zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Online en interactief adverteren neemt explosief toe

18 maart 2010 - Adverteerders hebben sinds de komst van web 2.0 een geheel nieuwe gereedschapskist tot hun beschikking. Hoe gaan zij daarmee om en wat betekent dat voor vaktijdschriften en B2B-printmerken? De Groep UVW wil inzicht bieden in de onderliggende trends van deze vraag.

Daarom gaf zij MediaTest opdracht om de op handen zijnde ontwikkelingen in mediakeuzes in de B2B-markt in kaart te brengen. Dinsdag presenteerde de UVW van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) de resultaten van het trendonderzoek naar B2B Mediabestedingen in 2010-2011. 



Recessie
De huidige recessie klinkt duidelijk door in de uitkomsten van het onderzoek en zet de trends wellicht sterker aan dan in een gunstig economisch tij het geval zou zijn geweest.  Klip en klaar is dat de verschuiving naar online en interactief adverteren zich razendsnel en breed heeft ontwikkeld. Het landschap van de B2B-marketing communicatie is drastisch gewijzigd en zal dat blijven doen. In toenemende mate worden social media door de B2B-adverteerder ingezet. En als hij dat niet al zelf doet, dan verwacht hij toch tenminste dat zijn uitgever hem de weg wijst op basis van resultaat en effectiviteit.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 De opmars van de strategische HR business partner
 Omzet van B2C e-commerce opnieuw groter aandeel van BBP
 Bijna helft logistieke medewerkers niet klaar voor toekomst
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Drie noodzakelijke innovaties voor marketeers
 In twaalf stappen naar een interactieve toekomst
 Crisis bedreigt ook online advertentiemarkt
 Vijf tips voor effectieve online reclame
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
De éénjarige opleiding tot Qualified Bedrijfskundige
Leer bedrijfskundige kennis integraal toe passen in complexe en continu veranderende situaties. Een unieke opleiding waar aandacht is voor kennis, vaardigheden én jouw persoonlijke ontwikkeling! Start 29 oktober, download nu de brochure!
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Stuur je medewerkers veilig en voordelig de weg op
Belang van een goede werkgeversverklaring
Waar voldoet een goede website voor jouw bedrijf aan?
De juiste planning voor een feilloze bedrijfsverhuizing
reacties
Omzet van B2C e-commerce opnieuw groter aandeel van BBP (1) 
Hoe kunt u slaaptekort van uw medewerkers oplossen? (1) 
De klant is koning, maar is uw medewerker dat ook?  (1) 
Ultieme teambuilding: met het team op vakantie (1) 
HR-beslisser: starters met traineeship mogen meer verdienen dan starters zonder (1) 
De hoge werkdruk grootste probleem in organisaties (1) 
Luieroorlog lijkt voorbij (1) 
top10
Zeven tips voor sneller burn-out herstel (video)
Hoe weet u of iemand over de juiste mindset beschikt?
Het recept voor de ideale vacature
Duitse graadmeter: wereldwijde recessie zet door
Keuze tips voor de smartphone van de zaak
Verschil levensverwachting hoog- en laagopgeleid groeit
Digitale-competentiekloof schaadt internationale bedrijven
Bedrijven lopen talent mis door taalgebruik in vacatures
Kwart bedrijven ervaart personeelstekort
Klant niet op één bij CFO
meer top 10