zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Online en interactief adverteren neemt explosief toe

Adverteerders hebben sinds de komst van web 2.0 een geheel nieuwe gereedschapskist tot hun beschikking. Hoe gaan zij daarmee om en wat betekent dat voor vaktijdschriften en B2B-printmerken? De Groep UVW wil inzicht bieden in de onderliggende trends van deze vraag.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10