zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Effie Awards 2022 open voor inzending

Welke marketing- en communicatiecases waren het meest effectief?

9 juni 2022 - Vanaf nu is het weer mogelijk om cases in te zenden voor de Effie Awards. Bureaus en adverteerders met een case waarin marketing en/of communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon resultaat, kunnen deze tot 26 augustus aanstaande via https://inzenden.effie.nl/ inzenden.

Na de succesvolle introductie vorig jaar zijn de drie nieuwe categorieën, ‘Branded Customer Experience’, ‘Succesvolle Introductie’ en ‘Impactvolle Propositie’, nu al niet meer weg te denken uit het totale aantal categorieën van de Effie Awards. Namens de Effie-stuurgroep zegt Hans Middelhoek daar het volgende over: "De verbreding van het aantal categorieën kwam vorig jaar op het juiste moment. Communicatie is niet langer een afgebakend domein. Marketing, communicatie, media: het is allemaal één domein. Juist de geïntegreerde aanpak zorgt voor effectiviteit. Door het aantal categorieën te verbreden, maken ook een ander soort cases kans op een Effie en leren we van de vernieuwingen in ons vak. Vorig jaar zagen we daar al de eerste mooie voorbeelden van. We hopen dit jaar nog meer inspirerende cases, ook van een nieuwe generatie bureaus, te kunnen bekronen."


 
Tips en Effie Coaches
Om iedereen die een case wil inzenden te helpen bij het schrijven van de case, organiseert Effie voor de editie van 2022 meerdere initiatieven. Een daarvan was de Effie Campus waar op 24 mei jongstleden ruim 150 gasten luisterden naar de ervaringen en tips van Effie-winnaars, wetenschappers en juryleden. Naast extra tips die in de komende weken via de socialmediakanalen en de website worden gedeeld, zijn er ook dit jaar weer ervaren ex-juryleden beschikbaar die als Effie Coach ondersteuning bieden aan bedrijven die een case willen inzenden.
 
Inzenden kan tot 26 augustus
Het indienen van cases kan tot 26 augustus aanstaande. Naast de eerdergenoemde drie nieuwe categorieën, kan dat ook in de categorieën Merk, Maatschappelijk, Gedrag Lang en Gedrag Kort. Na de zomer zullen de vakjury’s, met daarin vertegenwoordigers van zowel de bureau- en adverteerderszijde als onafhankelijke onderzoekers, de cases beoordelen. Uit de selectie van de vakjury’s zal vervolgens de hoofdjury de uiteindelijke winnaars en kleur van de Effies bepalen. De uitreiking vindt plaats op dinsdag 8 november. Kaarten daarvoor komen later dit jaar beschikbaar.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Merendeel niet tevreden over salaris
 Een op de vijf Nederlanders blijft vaker thuis door inflatie
 Slechts acht procent van de organisaties is voorbereid op cyberdreigingen
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Meer dan een derde van de CMO's verliest talent aan concurrenten
 De ´CMO van Morgen´ wil betere samenwerking en innoveren
 Volgende generatie CMO Chief Marketing Officers zal het marketingvak ten goede veranderen
 Drie gouden regels voor e-mailmarketing in het nieuwe normaal
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Waar moet je op letten bij het aanschaffen van beveiligingscamera’s voor jouw bedrijf?
Waar kun je elektrische raamdecoratie kopen?
Tips bij elektrische raambekleding kopen
reacties
Business-IT alignment in complexe organisaties is mensenwerk (1) 
Werknemers zijn enthousiast over het gebruik van generatieve AI op werkplek  (1) 
84 procent Nederlanders ontvangt oplichtingsberichten op smartphone (1) 
Hoe geef ik leiding aan vaste medewerkers voor de toekomst? (1) 
Mentale gezondheid weinig onderwerp van gesprek op werkvloer  (1) 
Prijs Audi Q4 E-Tron Sportback: minder hoofdruimte, meer geld (1) 
Deze vijf AI-trends gaan ons leven de komende jaren veranderen (1) 
top10
AI VS AI: De beste manier om de moderne cybercrimineel tegen te gaan
Geavanceerde technieken zorgen voor drastische toename van phishing
IT’er vindt opkomende technologieën vaak moeilijk te begrijpen
IT-beslisser verkiest low-code boven high-code applicatieontwikkeling
Tegen de haren instrijken
Oplopend ziekteverzuim door tekort aan bedrijfsartsen is op te vangen
Werknemers zijn enthousiast over het gebruik van generatieve AI op werkplek
Bijna alle mkb-bedrijven zien negatieve impact van kostencrisis op bedrijfscultuur
Drie nieuwe tactieken die cybercriminelen gebruiken bij phishing-aanvallen
Business-IT alignment in complexe organisaties is mensenwerk
meer top 10