zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Tempo Team, KPN en Pathé genomineerd voor Email Awards 2019

Wie voerde dit jaar de beste e-mailcampagne?

17 mei 2019 - De jury van de DDMA Email Awards 2019 onthulde deze week dat Tempo Team, KPN en Pathé zijn genomineerd voor de beste E-mail Campagne van 2019.

Kevin Ruhe van E-llenials (Beter Bed & Intergamma), Dennis Figge van Schiphol en Bob Mencke van Wehkamp maken kans om tot E-mail Professional van het jaar uitgeroepen te worden. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Summit op 20 juni.


 
Enthousiaste jury
Juryvoorzitter Frans Reichardt: "De jury is enthousiast over het aantal en het niveau van de inzendingen. We zien bewegingen in e-mailmarketing die zich in voorgaande jaren al voorzichtig aftekenden, nu versterkt doorzetten. Denk aan het gebruik van algoritmen om e-mails nog relevanter te maken voor de individuele ontvanger, betere afstemming op de customer journey en het meewegen van klantbeleving als KPI voor effectiviteit van e-mail. Het kanaal blijft zich hiermee verder ontwikkelen."
Vorig won FrieslandCampina de award voor de beste E-mail Campagne met de campagne ‘Eurosparen’ en Kim de Klerk, toen nog werkzaam bij NS en inmiddels bij Knab, werd verkozen tot E-mail Professional van het Jaar. RapidSugar was de beste in de Battle of the Agencies. RapidSugar is dit jaar wederom genomineerd voor hetzelfde onderdeel, samen met Add to Favorites en OMG. De drie bureaus gaan een e-mail ontwikkelen die verstuurd wordt door Holland Casino, de opdrachtgever van deze bureaustrijd tijdens deze editie.
 
Google toegevoegd aan sprekersline-up Email Summit
Naast de aankondiging van de genomineerden voor de Email Awards maakt de organisatie ook bekend dat Filip Stanis, Developer Advocate bij Google, is toegevoegd aan de sprekersline-up van de Email Summit. Het volledige programma ziet er als volgt uit:
 
  • Filip Stanis, Developer Advocate bij Google
  • Patrick de Brouwer, Ethical Hacker bij Northwave
  • Bart Fussel, oprichter van Intelligent Innovation
  • Kevin Linden, Partner bij NiftyImages
  • Daniel Ogertschnig, Head of Customer Acquisition bij New10
  • Andreas Fabricius, Product Specialist bij Vero Moda
  • Mariëlle Heemels, Product Owner Digitale Wereld bij Eneco
  • Helen Zuurmond, Head of CRM & Customer Service bij HEMA
  • Matthias de Bruyne, Legal Counsel bij DDMA

 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Data, relevantie, interactie en voorspellend vermogen vernieuwen e-mailmarketing
 Genomineerden DDMA E-mail Campagne 2018 bekend
 Marketing automation belangrijkste trend voor 2018
 E-mailcampagnes met dynamische content en kleine omvang meest effectief
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10