zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Genomineerden DDMA E-mail Campagne 2018 bekend

17 mei 2018 - Deze week onthulde de jury van de DDMA Email Awards de genomineerden. KLM, Gall&Gall en FrieslandCampina zijn genomineerd voor de E-mail Campagne 2018.

In de nieuwe categorie in het awards programma, de E-mail Single Shot, heeft de jury Corendon, Knab en TNT genomineerd. Daarnaast zijn er drie e-mailmarketeers genomineerd als kanshebber voor de titel E-mail Professional 2018.



Email Awards
Jurylid Marc Borgers: "Als jury zijn wij erg gecharmeerd van het gebruik van data en creativiteit van de genomineerden E-mail Campagnes. Ook de Single Shot award is goed ontvangen en we hebben dan ook veel inzendingen mogen ontvangen. We zien dat door de komst van de Single Shot ook de E-mail Campagne meer inhoud krijgt. E-mail marketing wordt steeds beter opgenomen in de marketingcommunicatiemix".
De kandidaten voor E-mail Professional van het jaar zijn Kim de Klerk (NS International), Marko Risse (ANWB) en Rommert Crépin (Takeaway.com). De jury heeft de motivaties en e-mailcampagnes gronding bestudeerd en heeft daaruit drie genomineerde bekendgemaakt. De drie genomineerde van de E-mail Campagne en E-mail Professional strijden eind mei tegen elkaar tijdens een jurydag.

Rol marketeer verandert
Juryvoorzitter Frans Reichardt: "E-mail blijft nog altijd een belangrijk kanaal voor traffic en conversie. We zien dat de beweging waarbij e-mail steeds beter wordt afgestemd op de ontvanger zich blijft doorzetten. Zoals de afstemming van e-mail op de customer journey. Daarnaast zien we dat bedrijven steeds slimmer gebruik maken van data. Een belangrijke ontwikkeling van het afgelopen jaar is de combinatie tussen AI (Artificial Intelligence) en e-mail. Deze combinatie maakt het kanaal e-mail nog relevanter en krachtiger. Dit betekent ook dat de rol van de marketeer de aankomende jaren gaat veranderen."

Uitreiking E-mail Awards 2018
De uitreiking van de awards vindt plaats tijdens de DDMA Email Summit op 21 juni a.s. in de Kromhouthal in Amsterdam. De Email Summit bestaat naast de uitreiking van de awards uit een afwisselend programma met keynote sprekers als: Jordan Grossman (Gmail), Dela Quist (Alchemy Worx) en Mark Robbins (Rebelmail) en inspiratiesessie van o.a Airmiles, VodafoneZiggo en Sanoma. De Email Summit is een initiatief van DDMA, de vereniging voor data en marketing en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Hoe data storytelling leidinggevenden helpt bij efficiënt beheer van LinkedIn-profiel
 Een veilige hybride werkomgeving dankzij mobiele encryptie
 Mimecast waarschuwt voor tweede golf in coronaphishing
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Marketing automation belangrijkste trend voor 2018
 E-mailcampagnes met dynamische content en kleine omvang meest effectief
 Genomineerden DDMA E-mail Awards 2017 bekend
  Wie worden dit jaar beloond voor het beste werk in e-mailmarketing?
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: 24 tips om e-mailadressen te verzamelen
Wat kun je doen om in deze lastige tijd je e-mail database te vergroten? In dit white paper van Spotler lees je 24 concrete tips waar je direct mee aan de slag kunt. Een groter bereik betekent simpelweg ook een grotere kans op succes. Benieuwd naar de tips?
Download het white paper
Lees verder
Kiest men voor een goedkoper kerstpakket?
reacties
Data-analist, data scientist en big data populairste termen bij zoeken naar IT-vacatures (1) 
Hoe data storytelling leidinggevenden helpt bij efficiënt beheer van LinkedIn-profiel (1) 
Een op de tien heeft liever heteroseksuele collega dan LGBT-collega (3) 
Burn-out-behandelingen zelden effectief; tijd voor keurmerk (3) 
Bedrijfsfitness heeft meer effect dan gedacht (1) 
Leeftijd speelt grote rol bij volgen van cursussen (1) 
Kosteloos een ontwikkeladvies volgen vanaf nu mogelijk (1) 
top10
Een op de tien heeft liever heteroseksuele collega dan LGBT-collega
Burn-out-behandelingen zelden effectief; tijd voor keurmerk
Klantbeleving opnieuw uitvinden in een wereld van social distancing
Praktische tips voor managen op afstand
Aanzienlijk minder krimp
Merendeel werknemers ervaart discriminatie; werkgever doet weinig
Cybersecurity: van plan naar executie
Herstel vacaturetrend zet verder door
'Technisch herstel derde kwartaal geeft vertekend beeld economie'
AAR niet voor watjes
meer top 10