zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie worden dit jaar beloond voor het beste werk in e-mailmarketing?

16 maart 2017 - Al voor het zevende jaar op rij beloont brancheorganisatie DDMA het beste werk in e-mailmarketing met de DDMA E-mail Awards voor E-mail Campagne en E-mail M|V van het Jaar.

De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 15 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Vanaf heden kunnen cases en personen worden aangemeld voor nominatie. 


 Het congres en de awards zijn een initiatief van de DDMA commissie E-mail. Een vakjury, bestaand uit experts in het vakgebied, met als juryvoorzitter Frans Reichardt, maakt op 22 mei de genomineerden in beide categorieën bekend.
 
Klant centraal
Reichardt: "Steeds meer organisaties stellen de klant centraal en zijn steeds beter in staat in te spelen op de customer journey. Dat zien we ook in e-mailmarketing. Dankzij technologie en slim gebruik van data volgen de ontwikkelingen in ons vakgebied elkaar snel op, bijvoorbeeld op het gebied van dynamische content. Ik ben benieuwd of we dat dit jaar in de inzendingen ook weer terugzien." 
Vorig jaar wonnen Albert Heijn (juryprijs) en bol.com (publieksprijs) de award voor E-mail Campagne 2016. Floris Regouin (toen nog Samsung, nu Yourzine) won zowel de jury- als de publieksprijs voor E-mail M|V van het Jaar. Hij maakt dit jaar deel uit van de jury.
 
Winnaars
Eerdere winnaars van de award voor E-mail Campagne van het Jaar zijn HotelSpecials, Marktplaats en Travix. Saartje de Wit (toen Delta Lloyd, nu Jumbo) en Albert Vogelaar (toen BSH, nu T-mobile) werden eerder uitgeroepen tot E-mail M|V van het Jaar.

Meer informatie over de awards, de DDMA Email Summit en de mogelijkheid tot inzenden is hier te vinden.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa
 Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto
 Data science essentieel voor toekomstvaste verzekeraar
 

Gerelateerde nieuwsitems

 90 procent reclameklachten gaat over e-mail
 Tips voor een betere klantervaring binnen een omnichannel strategie
 Dynamische content, personalisatie en segmentatie zorgen voor succesvolle mails
 Albert Heijn, Blokker en bol.com genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2016
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa (1) 
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto (1) 
Bouw en civiele sector groeien fors  (1) 
Vrouwen overheersen mannen bij online aankopen (1) 
Een op drie werknemers shopt online tijdens werktijd (1) 
Zes inspirerende ideeën voor een geslaagd bedrijfsuitje (1) 
Hybride ZZP’ers zijn waardevolle arbeidskrachten (1) 
top10
Papieren data vaak vergeten bij nieuwe privacywet
Bent u zelfstandig, een teamspeler, hands-on en omgevingssensitief?
GDPR: geen obstakel voor gepersonaliseerde klantervaringen
Cloud-expert is de nieuwste droombaan
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa
Waardering draagt in grote mate bij aan bevlogenheid onder verpleegkundigen
Vijf tips om de juiste cloudprovider te vinden
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto
Cyberveiligheid geen prioriteit bij hoger management
Vijf essentiële aandachtspunten voor IoT-analyse
meer top 10
vacatures
meer vacatures