zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie worden dit jaar beloond voor het beste werk in e-mailmarketing?

16 maart 2017 - Al voor het zevende jaar op rij beloont brancheorganisatie DDMA het beste werk in e-mailmarketing met de DDMA E-mail Awards voor E-mail Campagne en E-mail M|V van het Jaar.

De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 15 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Vanaf heden kunnen cases en personen worden aangemeld voor nominatie. 


 Het congres en de awards zijn een initiatief van de DDMA commissie E-mail. Een vakjury, bestaand uit experts in het vakgebied, met als juryvoorzitter Frans Reichardt, maakt op 22 mei de genomineerden in beide categorieën bekend.
 
Klant centraal
Reichardt: "Steeds meer organisaties stellen de klant centraal en zijn steeds beter in staat in te spelen op de customer journey. Dat zien we ook in e-mailmarketing. Dankzij technologie en slim gebruik van data volgen de ontwikkelingen in ons vakgebied elkaar snel op, bijvoorbeeld op het gebied van dynamische content. Ik ben benieuwd of we dat dit jaar in de inzendingen ook weer terugzien." 
Vorig jaar wonnen Albert Heijn (juryprijs) en bol.com (publieksprijs) de award voor E-mail Campagne 2016. Floris Regouin (toen nog Samsung, nu Yourzine) won zowel de jury- als de publieksprijs voor E-mail M|V van het Jaar. Hij maakt dit jaar deel uit van de jury.
 
Winnaars
Eerdere winnaars van de award voor E-mail Campagne van het Jaar zijn HotelSpecials, Marktplaats en Travix. Saartje de Wit (toen Delta Lloyd, nu Jumbo) en Albert Vogelaar (toen BSH, nu T-mobile) werden eerder uitgeroepen tot E-mail M|V van het Jaar.

Meer informatie over de awards, de DDMA Email Summit en de mogelijkheid tot inzenden is hier te vinden.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Drie op de tien Nederlanders kunnen collega’s slecht bereiken
 Moderne medewerker ondervindt problemen met geluiden
 ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn
 

Gerelateerde nieuwsitems

 90 procent reclameklachten gaat over e-mail
 Tips voor een betere klantervaring binnen een omnichannel strategie
 Dynamische content, personalisatie en segmentatie zorgen voor succesvolle mails
 Albert Heijn, Blokker en bol.com genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2016
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Bespaar tijd door je boekhouding online bij te houden
Op deze manieren kun je je werkkapitaal verruimen
Werknemer heeft geldproblemen, is dat jouw probleem als manager?
Technologie, zo blijf je op de hoogte
Hoe kun je competenties als professional verbeteren?
reacties
Huiseigenaren met hogere inkomens zitten er warmer bij (1) 
Explosieve groei in zoekvolume voor ‘werken op afstand’ (3) 
Philips Lighting gaat Nederlandse hockeyvelden verlichten (1) 
82 procent meer internetoverstappers door thuiswerk-situatie (1) 
Rabobank: Nederlandse economie in recessie (2) 
Zes tips om zo efficiënt mogelijk thuis te werken (2) 
Update: Dure dollar raakt Procter & Gamble (1) 
top10
Een beetje geluk in huis: welke bloemen u juist nú moet geven
Thuiswerkenden niet bezig met privacy bij videobellen
Vijf tips voor een perfecte videosollicitatie
Veel angst en onzekerheid op de werkvloer en thuis door corona
Verveling slaat toe, mensen maken massaal fotoboeken
Juist nu moeten werkgevers goed voor hun mensen zorgen
Online imago beďnvloedt sollicitatiegedrag
Open- en klikratio’s in de lift
ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn
Houd continuďteit en vaart in samenwerkingsprojecten ondanks corona
meer top 10