zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nieuwe prijs in reclameland: de titanium Effie

4 mei 2016 - Effie Awards heeft een nieuwe prijs in het leven geroepen: de Titanium Effie. Met de introductie van deze Effie Award wil de jury nieuwe manieren van effectieve communicatie in de schijnwerpers zetten.

De Effie Organisatie ziet de laatste jaren een groeiende diversiteit in de cases. Cases met een sterk marketingcomponent, toenemend gebruik van technologie en een groeiende rol van (online) media. De Effie Organisatie is blij met die diversiteit. En wil vooral ook bureaus en opdrachtgevers die geen Effie-traditie hebben aanmoedigen om hun cases in te zenden. De hoofdjury heeft vanaf dit jaar dus het mandaat de meest vernieuwende effectiviteitscase met een Titanium Effie te bekronen. Deze wordt naast -en niet in plaats van- de Gouden, Zilveren en Bronzen Effies uitgereikt.


 
Innovatieve strategieën
Dick van der Lecq namens de Effie Stuurgroep: "De Effie is net als ons vak sterk in beweging. We vinden het belangrijk om het ontwikkelen van nieuwe innovatieve communicatiestrategieën aan te moedigen. En vervolgens ervan te leren hoe deze resultaten precies zijn bereikt."
 
Kijk voor meer informatie rondom deze nieuwe prijs op onze website en naar de Webinar van de Effie Masterclass waarin deze nieuwe prijs wordt aangekondigd.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op vijf luncht het liefst alleen
 Werkende Nederlander: 'Alleen kans op loonsverhoging door van baan te veranderen'
 Werkgever trekt personeel over streep met ‘borrels’ en ‘pingpongen’
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Reclamecode Fieldmarketing een feit
 De grootste irritaties bij internetadvertenties
 Marketingmythe ontkracht: seks en geweld verkopen niet
 Advertentiebudgetten definitief van tv naar internet
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Tips & inspiratie voor je decembermailing [white paper]
December biedt marketeers de kans om iets extra’s te doen met email marketing. Maar juist door alle feestdagen is het een drukke maand, dus waar moet je beginnen? Spotler helpt je op weg met dit vrolijke white paper vol inspirerende mailings!
Download het white paper
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Geld opzijzetten voor later
Dit is waarom VPN geen overbodige luxe is voor jouw bedrijf
Collectieve zorgverzekering voor uw werknemers
reacties
Nog weinig oog voor nieuwe technologie in vacatures financieel specialisten (1) 
Hoeveel tijd verlies je door 100 km/h te rijden? Wij zochten het uit (1) 
Nuttig of tijdsverspilling: wat vindt Nederland van vergaderen? (1) 
Vriendschappen op het werk belangrijker dan salaris (1) 
Zo voorkomt u keuzestress (1) 
5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst (1) 
Vrouwen voorop in de rum-sector (1) 
top10
Vijf Praktische tips voor effectieve verkoopgesprekken
Drie voorbeelden van CEO-fraude in Nederland
Nicoline van Leersum wint vijftiende editie van de Young Captain Award
Organisaties gaan Artificial Intelligence verder opschalen in 2020
Meer dan helft cybersecurity-meldingen krijgt niet voldoende aandacht
Hoe kiest een groeibedrijf tussen vast of tijdelijk personeel?
Drie op tien werknemers vinden dat organisatie digitaal achterloopt
Hoe behoudt u medewerkers voor de organisatie?
Uitstelgedrag: energie in de verkeerde dingen
Perry van der Weyden is CIO of the Year 2019
meer top 10