zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nieuwe prijs in reclameland: de titanium Effie

4 mei 2016 - Effie Awards heeft een nieuwe prijs in het leven geroepen: de Titanium Effie. Met de introductie van deze Effie Award wil de jury nieuwe manieren van effectieve communicatie in de schijnwerpers zetten.

De Effie Organisatie ziet de laatste jaren een groeiende diversiteit in de cases. Cases met een sterk marketingcomponent, toenemend gebruik van technologie en een groeiende rol van (online) media. De Effie Organisatie is blij met die diversiteit. En wil vooral ook bureaus en opdrachtgevers die geen Effie-traditie hebben aanmoedigen om hun cases in te zenden. De hoofdjury heeft vanaf dit jaar dus het mandaat de meest vernieuwende effectiviteitscase met een Titanium Effie te bekronen. Deze wordt naast -en niet in plaats van- de Gouden, Zilveren en Bronzen Effies uitgereikt.


 
Innovatieve strategieën
Dick van der Lecq namens de Effie Stuurgroep: "De Effie is net als ons vak sterk in beweging. We vinden het belangrijk om het ontwikkelen van nieuwe innovatieve communicatiestrategieën aan te moedigen. En vervolgens ervan te leren hoe deze resultaten precies zijn bereikt."
 
Kijk voor meer informatie rondom deze nieuwe prijs op onze website en naar de Webinar van de Effie Masterclass waarin deze nieuwe prijs wordt aangekondigd.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Reclamecode Fieldmarketing een feit
 De grootste irritaties bij internetadvertenties
 Marketingmythe ontkracht: seks en geweld verkopen niet
 Advertentiebudgetten definitief van tv naar internet
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10