zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Merkgerelateerde app kan merkloyaliteit versterken

5 september 2011 - Organisaties lijken er een sport van te maken om zo snel mogelijk een app uit te brengen en de winkels met apps voor smartphones puilen uit. Voor de iPhone zijn er inmiddels zo`n 400.000 apps te krijgen, terwijl Android er 250.000 heeft. Rest de vraag in hoeverre de investeringen en ontwikkeling van een app gerechtvaardigd zijn.


Bedrijven die een customer medium via een app willen realiseren moeten als doel hebben: het stimuleren van de verkoop, informatievoorziening, merkherkenning, imagoverbetering en de creatie van waardering en goodwill.


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 'Iedereen is in 2020 verslaafd aan apps'
 Ict in 2010: netbooks, cloud en iPad
 Smartphone-gebruiker kiest voor Android
 Applicaties bepalen succes smartphone
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10