zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Merkgerelateerde app kan merkloyaliteit versterken

5 september 2011 - Organisaties lijken er een sport van te maken om zo snel mogelijk een app uit te brengen en de winkels met apps voor smartphones puilen uit. Voor de iPhone zijn er inmiddels zo`n 400.000 apps te krijgen, terwijl Android er 250.000 heeft. Rest de vraag in hoeverre de investeringen en ontwikkeling van een app gerechtvaardigd zijn.


Bedrijven die een customer medium via een app willen realiseren moeten als doel hebben: het stimuleren van de verkoop, informatievoorziening, merkherkenning, imagoverbetering en de creatie van waardering en goodwill.


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Vier voordelen van AI voor de HR-afdeling
  Drastische veranderingen noodzakelijk om jong talent niet mis te lopen
 Vijf manieren waarop digitalisering M&A transformeert
 

Gerelateerde nieuwsitems

 'Iedereen is in 2020 verslaafd aan apps'
 Ict in 2010: netbooks, cloud en iPad
 Smartphone-gebruiker kiest voor Android
 Applicaties bepalen succes smartphone
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Aangeklaagd door cliënt wegens een beroepsfout: wat nu?
Alles wat je als een zelfstandige ondernemer moet regelen
reacties
Nederlandse werknemers wereldwijd het minst gestrest (1) 
Lynk&Co 01 (1) 
Werknemers hoeven niet altijd bereikbaar te zijn (1) 
Werknemer vindt dat werkgever verantwoordelijk is voor werkgeluk (1) 
Foute kersttrui populair, maar niet op op de werkvloer (1) 
Kantoren en werkvormen veranderen radicaal (4) 
Wat mannelijke leiders moeten weten over het vrouwenbrein (1) 
top10
Terugkeer naar kantoor zou geen stap terug moeten betekenen voor transformatie
Bedrijven in de vitale sector moeten mensen centraal stellen in hun beveiligingsstrategie
Global Wealth Report 2021 van Allianz: Sparen van thuis
Het werk van de toekomst: welke van deze vijf banen heb jij in 2030?
De uitdagingen van de nieuwe werkwereld
Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden
Vier voordelen van AI voor de HR-afdeling
Nederlandse werknemers wereldwijd het minst gestrest
Drastische veranderingen noodzakelijk om jong talent niet mis te lopen
Oganisaties doen er twee werkdagen over om op beveiligingsincidenten te reageren
meer top 10