zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Merkgerelateerde app kan merkloyaliteit versterken

Organisaties lijken er een sport van te maken om zo snel mogelijk een app uit te brengen en de winkels met apps voor smartphones puilen uit. Voor de iPhone zijn er inmiddels zo`n 400.000 apps te krijgen, terwijl Android er 250.000 heeft. Rest de vraag in hoeverre de investeringen en ontwikkeling van een app gerechtvaardigd zijn.

 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10