zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Manager is thuis in social media

15 juli 2011 - Senior managers besteden veel tijd op social media. Ruim 70 procent is meer dan een half uur per dag actief op social media. Vooral in de avonduren wordt hier tijd aan besteed, zo blijkt uit onderzoek van MarketCap onder ruim 800 senior managers. 40 procent is vooral vanaf 18.00 uur actief.

De senior manager ziet LinkedIn als een belangrijk instrument voor het scheppen van nieuwe business opportunities. In veel mindere mate wordt het gebruik van Facebook of Twitter gezien als zakelijke kans. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Raadsleden zijn flink actief op sociale media
 Vrouwelijke manager kan niet meer zonder sociale media
 CEO zit vaker niet dan wel op sociale media
 Bent u een conversationalist op LinkedIn?
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10