zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Organizer verdient zichzelf snel terug

17 mei 2011 - Een te hoge werkdruk waardoor medewerkers fouten maken, klussen niet afronden of zelfs ziek worden: dat kost geld. Een organizer inschakelen die medewerkers leert hoe ze slimmer het werk kunnen aanpakken, kost ook geld, maar dat verdient zich op termijn terug, zo blijkt uit rekenmodellen die TNO ontwikkelde voor de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers)

Aan de hand van de ingevoerde klantresultaten blijkt dat de kosten van een organizer meestal in een periode van drie maanden tot een jaar terugverdiend worden. Natuurlijk is de ene medewerker de andere niet. Bij de een zullen de effecten veel groter zijn, dan bij de ander. "Maar tien tot twintig procent effectiever werken kan als zeer reëel effect worden aangemerkt," meldt Ernst Koningsveld van TNO Duurzame Arbeidsproductiviteit. 



Wat is een professional organizer?

Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Een professional organizer helpt u keuzes te maken die u in staat stellen gestructureerder te denken en te werken, effectiever om te gaan met uw tijd, ruimte en middelen. Hierdoor krijgt u meer grip op uw leven en meer energie en (vrije) tijd.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Vier redenen waarom het nieuwe werken beter is
 Skillspaspoort gaat cv vervangen
 “Digitale les heeft positieve invloed op prestaties leerlingen”
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zes tips voor een effectieve selectieprocedure
 Stelt u uw medewerkers de juiste vraag?
 Vijf tips om uw to-do lijst effectief te managen
 Zeven time management geheimen
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mailings beter aansluiten op je lezerspubliek en om die reden betere ratio’s scoren, maar waar moet je beginnen? Laat dit Spotler white paper je inspireren en op weg helpen.
Download het white paper
 
Lees verder
Geregistreerde Nederlandse elektrische auto's groeit alsmaar door
reacties
(Wanneer) geven we elkaar weer een hand? (1) 
Digital nomad heeft behoefte aan persoonlijk contact met community (2) 
Autobezit voor Nederlanders nog belangrijker in coronatijden (1) 
Helft Nederlanders nog nooit overgestapt van autoverzekering (1) 
Helft bedrijven heeft moeite met datamanagement (1) 
Ook Renault en Nissan snijden in prijzen elektrische auto's (1) 
Vier op de tien vinden klantenservice financiële dienstverleners ondermaats  (2) 
top10
Pandemie heeft drastische gevolgen voor werk en inkomen Millennials en Generatie Z
Iedereen aan de slag, aan de slag voor iedereen
Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?
De toetsstenen voor leiderschap in vier criteria
De onstuitbare opmars van de barcode in het dagelijks leven
Wat zijn de regionale gevolgen van corona?
Platform de Toekomst van Arbeid geeft boost aan hervormingen werken, leren en sociale zekerheid
Nauwelijks beweging in de luchtvaart in mei
CEO’s moeten technologie in hun DNA hebben om succesvol te zijn
Thuiswerker is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity
meer top 10