zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Organizer verdient zichzelf snel terug

17 mei 2011 - Een te hoge werkdruk waardoor medewerkers fouten maken, klussen niet afronden of zelfs ziek worden: dat kost geld. Een organizer inschakelen die medewerkers leert hoe ze slimmer het werk kunnen aanpakken, kost ook geld, maar dat verdient zich op termijn terug, zo blijkt uit rekenmodellen die TNO ontwikkelde voor de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers)

Aan de hand van de ingevoerde klantresultaten blijkt dat de kosten van een organizer meestal in een periode van drie maanden tot een jaar terugverdiend worden. Natuurlijk is de ene medewerker de andere niet. Bij de een zullen de effecten veel groter zijn, dan bij de ander. "Maar tien tot twintig procent effectiever werken kan als zeer reëel effect worden aangemerkt," meldt Ernst Koningsveld van TNO Duurzame Arbeidsproductiviteit. 



Wat is een professional organizer?

Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Een professional organizer helpt u keuzes te maken die u in staat stellen gestructureerder te denken en te werken, effectiever om te gaan met uw tijd, ruimte en middelen. Hierdoor krijgt u meer grip op uw leven en meer energie en (vrije) tijd.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Zoomend op weg naar het nieuwe normaal
 High performance teams kunnen organisaties door crisis loodsen
 Slechts vijf procent vindt innovatie het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zes tips voor een effectieve selectieprocedure
 Stelt u uw medewerkers de juiste vraag?
 Vijf tips om uw to-do lijst effectief te managen
 Zeven time management geheimen
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mailings beter aansluiten op je lezerspubliek en om die reden betere ratio’s scoren, maar waar moet je beginnen? Laat dit Spotler white paper je inspireren en op weg helpen.
Download het white paper
 
Lees verder
Geregistreerde Nederlandse elektrische auto's groeit alsmaar door
reacties
Slechts vijf procent vindt innovatie het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener (1) 
Werkend Nederland wil aan de leasefiets, fiscale regels en onwetendheid sta-in-de-weg (1) 
Corona-klagen (1) 
Werkende ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’  (2) 
(Wanneer) geven we elkaar weer een hand? (2) 
Digital nomad heeft behoefte aan persoonlijk contact met community (2) 
Autobezit voor Nederlanders nog belangrijker in coronatijden (1) 
top10
Werkend Nederland wil aan de leasefiets, fiscale regels en onwetendheid sta-in-de-weg
Werkende ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’
Vacaturetrend: op weg naar herstel
Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?
Onderzoek naar communicatie in crisistijd: laat vooral van u horen!
Respons jongeren op direct mail hoger dan oudere generaties
Consumentenuitgaven in juni nog steeds tien procent lager dan in 2019
Een vijfde verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces
Ruimbagage meenemen bijna twintig procent duurder in drie jaar
Mismatch talent nog nooit zo groot door snelle technologische ontwikkelingen
meer top 10