zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bedrijven werken aan cultuuromslag voor vaders

27 oktober 2010 -  Een aantal grote bedrijven neemt in Nederland het voortouw met het stimuleren van vaders om voor hun kinderen te zorgen. Onder meer KPMG, Heineken en Microsoft willen een bedrijfscultuur creeëren waarin het normaal wordt gevonden dat vaders in deeltijd, thuis of flexibel aan de slag gaan.


Vaak is het nog zo dat mannen geen gebruikmaken van verlof, omdat ze denken dat het slecht is voor hun carrière. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Taboes op werkende moeder en zorgende vader moeten verdwijnen
 Mannen willen geen onbetaalde 'papadag'
 Kraamverlof voor vaders is een feit
 'Twee weken wettelijk vaderverlof is helemaal niet nodig'
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10