zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zes procent van de ondernemers doet de komende Paasdagen aan relatiemarketing

2 april 2010 - Uit onderzoek van de website ondernemersunited.nl blijkt dat zes procent van de bedrijven Pasen aangrijpt om de binding met klanten of relaties te versterken. Deze ondernemingen geven, sturen of brengen hun relaties een paasgeschenk of organiseren een evenement zoals bijvoorbeeld een paasontbijt voor hun beste klanten.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Bedrijven bezuinigen op inkoop premiums en relatiegeschenken
 Goede klantrelatie is belangrijker dan snelle betaling
 Ontbijt overslaan kost miljarden
 Werknemer kiest voor ontspannend kerstcadeau
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10