zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zes procent van de ondernemers doet de komende Paasdagen aan relatiemarketing

2 april 2010 - Uit onderzoek van de website ondernemersunited.nl blijkt dat zes procent van de bedrijven Pasen aangrijpt om de binding met klanten of relaties te versterken. Deze ondernemingen geven, sturen of brengen hun relaties een paasgeschenk of organiseren een evenement zoals bijvoorbeeld een paasontbijt voor hun beste klanten.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Werkend Nederland wil aan de leasefiets, fiscale regels en onwetendheid sta-in-de-weg
 Consumentenuitgaven in juni nog steeds tien procent lager dan in 2019
 Vacaturetrend: op weg naar herstel
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Bedrijven bezuinigen op inkoop premiums en relatiegeschenken
 Goede klantrelatie is belangrijker dan snelle betaling
 Ontbijt overslaan kost miljarden
 Werknemer kiest voor ontspannend kerstcadeau
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mailings beter aansluiten op je lezerspubliek en om die reden betere ratio’s scoren, maar waar moet je beginnen? Laat dit Spotler white paper je inspireren en op weg helpen.
Download het white paper
 
Lees verder
Geregistreerde Nederlandse elektrische auto's groeit alsmaar door
reacties
(Wanneer) geven we elkaar weer een hand? (2) 
Digital nomad heeft behoefte aan persoonlijk contact met community (2) 
Autobezit voor Nederlanders nog belangrijker in coronatijden (1) 
Helft Nederlanders nog nooit overgestapt van autoverzekering (1) 
Helft bedrijven heeft moeite met datamanagement (1) 
Ook Renault en Nissan snijden in prijzen elektrische auto's (1) 
Vier op de tien vinden klantenservice financiële dienstverleners ondermaats  (2) 
top10
Pandemie heeft drastische gevolgen voor werk en inkomen Millennials en Generatie Z
Thuiswerker is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity
Bijna alle partners willen aanvullend geboorteverlof opnemen
Vier redenen waarom het nieuwe werken beter is
Skillspaspoort gaat cv vervangen
“Digitale les heeft positieve invloed op prestaties leerlingen”
Een vijfde verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces
Corona-klagen
Onderzoek naar communicatie in crisistijd: laat vooral van u horen!
Respons jongeren op direct mail hoger dan oudere generaties
meer top 10