zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klantbeleving en digitalisering moeten hand in hand gaan

7 april 2017 - Om de kansen van de huidige digitale transformatie volop te benutten en een optimale klantbeleving te realiseren, moeten Customer Care en ICT op een andere manier gaan samenwerken.

Dat is de boodschap van KPN tijdens het interactieve evenement The Digital Dutch. In het Nederlandse bedrijfsleven wordt nog veel te weinig samengewerkt door CTO’s en Customer Care Managers. Als zij intensiever optrekken samen, wordt het een stuk gemakkelijker om mee te gaan in de digitale transformatie en de kansen die daarmee gepaard gaan. In 2016 gaf 75 procent van de grootzakelijke klanten tijdens The Digital Dutch aan digitale kansen niet voldoende te benutten. KPN wil bedrijven daarom laten zien hoe ICT-oplossingen concreet toegepast kunnen worden om hun klanten nog beter te kunnen bedienen.
 
Online via allerlei devices
Nederlanders zijn steeds vaker online via allerlei devices. Bedrijven moeten hier op in spelen om hun klanten vast te kunnen houden en te binden met de juiste online strategie en bijbehorende digitale toepassingen. Joris van Oers, Executive Vice President Sales Zakelijke Markt van KPN Nederland: "Nederland maakt grote stappen in de digitale transformatie. Elk bedrijf wil hierin meegaan en KPN is ervan overtuigd dat Nederlandse bedrijven op ICT-gebied veel van elkaar kunnen leren. Veel organisaties weten echter niet waar ze moeten beginnen en willen op dat vlak geïnspireerd worden."
Bob Mols, Executive Vice President Customer Service, vult aan: "En dat doen we niet alleen vandaag, maar elke dag. Het is mijn stellige overtuiging dat klanttevredenheid en medewerkertevredenheid hand in hand gaan. Alleen vanuit dat uitgangspunt kunt u aansluiten op de huidige digitale transformatie en de behoefte van klanten hierin om zo de optimale klantbeleving te creëren."  
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Concurrentie tussen werkzoekenden neemt sterk af
 Bouke Hoving (KPN) CIO of the Year 2017
 De zwarte kant van Black Friday
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Digital operational excellence voorwaarde voor de Digital Enterprise
 Digitale transformatie draait om optimale klantervaring
 Besteed de zomer nuttig – verbeter uw klantbeleving
 Hero of Zero? Customer Engagement test helpt organisaties klantbeleving verbeteren
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
reacties
Waarom werkstress niet tot burn-out leidt (6) 
Vrouwelijke 35-plussers verdienen nog steeds minder dan mannen (3) 
‘State of the Art’ uit GDPR-regelgeving zaait verwarring  (1) 
Digitalisering: de mens in het centrum van waardecreatie door inkoop (1) 
Ambitie beschikbaarheid breedbandig internet komt met huidig beleid in gevaar (1) 
70 procent werkgevers ontvangt CV’s met leugens (4) 
Online gokken mogelijk toegestaan (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Doc data 0.45  4.7 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Altice 7.48  -4.7 %
Value8 5.1  -2.9 %
Galapagos verhoogt kapitaal door uitoefening van warrants
Olieprijs in het groen
Unilever op zoek naar opvolger Polman - media
meer beurs
top10
Thuiswerken: effectief of ten koste van het bedrijfsresultaat?
Zes richtlijnen voor digitale transformatie
Nederlanders bewaren wachtwoord in e-mail of op papier
Nederlandse bedrijven optimistisch; vertrouwen in Verenigd Koninkrijk daalt
De zwarte kant van Black Friday
‘State of the Art’ uit GDPR-regelgeving zaait verwarring
Financiële sector heeft geen vertrouwen in naleving regelgevingen
Projectmanagement: de relatie tussen betonrot en risicohouding
Digitalisering: de mens in het centrum van waardecreatie door inkoop
De personal touch van de facility manager overwint de digitalisering
meer top 10
vacatures
meer vacatures