zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klantbeleving en digitalisering moeten hand in hand gaan

7 april 2017 - Om de kansen van de huidige digitale transformatie volop te benutten en een optimale klantbeleving te realiseren, moeten Customer Care en ICT op een andere manier gaan samenwerken.

Dat is de boodschap van KPN tijdens het interactieve evenement The Digital Dutch. In het Nederlandse bedrijfsleven wordt nog veel te weinig samengewerkt door CTO’s en Customer Care Managers. Als zij intensiever optrekken samen, wordt het een stuk gemakkelijker om mee te gaan in de digitale transformatie en de kansen die daarmee gepaard gaan. In 2016 gaf 75 procent van de grootzakelijke klanten tijdens The Digital Dutch aan digitale kansen niet voldoende te benutten. KPN wil bedrijven daarom laten zien hoe ICT-oplossingen concreet toegepast kunnen worden om hun klanten nog beter te kunnen bedienen.


 
Online via allerlei devices
Nederlanders zijn steeds vaker online via allerlei devices. Bedrijven moeten hier op in spelen om hun klanten vast te kunnen houden en te binden met de juiste online strategie en bijbehorende digitale toepassingen. Joris van Oers, Executive Vice President Sales Zakelijke Markt van KPN Nederland: "Nederland maakt grote stappen in de digitale transformatie. Elk bedrijf wil hierin meegaan en KPN is ervan overtuigd dat Nederlandse bedrijven op ICT-gebied veel van elkaar kunnen leren. Veel organisaties weten echter niet waar ze moeten beginnen en willen op dat vlak geïnspireerd worden."
Bob Mols, Executive Vice President Customer Service, vult aan: "En dat doen we niet alleen vandaag, maar elke dag. Het is mijn stellige overtuiging dat klanttevredenheid en medewerkertevredenheid hand in hand gaan. Alleen vanuit dat uitgangspunt kunt u aansluiten op de huidige digitale transformatie en de behoefte van klanten hierin om zo de optimale klantbeleving te creëren."  
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Onzekerheid snijdt diep in arbeidsrelatie
 2021 wordt het jaar van recoverware
 Het werk opnieuw vormgeven in een post-pandemische wereld
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Digital operational excellence voorwaarde voor de Digital Enterprise
 Digitale transformatie draait om optimale klantervaring
 Besteed de zomer nuttig – verbeter uw klantbeleving
 Hero of Zero? Customer Engagement test helpt organisaties klantbeleving verbeteren
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
5 manieren om virtueel te netwerken
reacties
Verstrikt in een web van regeltjes (1) 
Tips voor werkende ouders (1) 
Eén op de vijf Nederlanders vindt ziekmelden ter compensatie overuren terecht  (2) 
Aantal loonbeslagen flexkrachten fors gestegen  (1) 
Ruime verdubbeling aantal misdaden gepleegd met ICT, gericht op ICT (2) 
Cadeau-inspiratie voor Valentijnsdag? Dit geven Nederlanders uit aan hun partner (1) 
Personeelsmanagers zullen steeds meer rekening moeten houden met freelancers (2) 
top10
Een op zes Nederlanders bang in de toekomst niet meer relevant te zijn op arbeidsmarkt
Cruciale inzichten voor een crisiscommunicatiestrategie
Bescherm thuiswerkers beter met extra toegangsrechten
Gratis handleiding voor het bestrijden van phishing en social engineering
Digitale ‘masters of change’ hebben de toekomst
Onzekerheid snijdt diep in arbeidsrelatie
Grootste vertrouwenskloof ooit tussen het goed geïnformeerde publiek en het brede publiek
Samenwerken is zo goed nog niet
Cyberaanval op HvA en UvA zoveelste bewijs dat sector groot risico loopt
2021 wordt het jaar van recoverware
meer top 10