zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bieden van informatie is subtiele manier om in contact met klant te komen

10 januari 2011 - Op een subtiele manier in contact komen met nieuwe relaties of contactpersonen is een van de grootste marketinguitdagingen van dit moment. Door een doelgroep te attenderen op trends in de markt en te informeren over mogelijke oplossingen, kunnen organisaties in een vroeg stadium van het koopproces in contact komen met een potentiële klant.


Voor het attenderen en informeren van doelgroepen kan gedacht worden aan activiteiten zoals het organiseren van evenementen, workshops en webinars; het gericht distribueren van rapporten, achtergrondartikelen en white papers; het versturen van informatieve e- nieuwsbrieven of sponsored magazines of het bijhouden van een eigen expertblog en actief deelnemen aan relevante communities. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Klachtenmanagement is verplichte focus bedrijven
 
 Bedrijven jagen klanten weg
 Klant vraagt om marketing met betekenis
 
 
reacties
 
Marieke  |   | 
10-01-2011
 | 
22:09 uur
Dit is toch niet nieuw?! Dit is gewoon de manier hoe tegenwoordig internet marketing wordt bedreven, en hoe je klanten naar je toe kunt trekken.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10