zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bieden van informatie is subtiele manier om in contact met klant te komen

10 januari 2011 - Op een subtiele manier in contact komen met nieuwe relaties of contactpersonen is een van de grootste marketinguitdagingen van dit moment. Door een doelgroep te attenderen op trends in de markt en te informeren over mogelijke oplossingen, kunnen organisaties in een vroeg stadium van het koopproces in contact komen met een potentiële klant.


Voor het attenderen en informeren van doelgroepen kan gedacht worden aan activiteiten zoals het organiseren van evenementen, workshops en webinars; het gericht distribueren van rapporten, achtergrondartikelen en white papers; het versturen van informatieve e- nieuwsbrieven of sponsored magazines of het bijhouden van een eigen expertblog en actief deelnemen aan relevante communities. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Alle obstakels voor de digitale transformatie van tafel
 Nieuwe blik op security nodig in hybride wereld
 Klaar met ransomware? Check dan deze vijf best practices
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Klachtenmanagement is verplichte focus bedrijven
 
 Bedrijven jagen klanten weg
 Klant vraagt om marketing met betekenis
 
 
reacties
 
Marieke  |   | 
10-01-2011
 | 
22:09 uur
Dit is toch niet nieuw?! Dit is gewoon de manier hoe tegenwoordig internet marketing wordt bedreven, en hoe je klanten naar je toe kunt trekken.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Aangeklaagd door cliënt wegens een beroepsfout: wat nu?
reacties
Werknemers hoeven niet altijd bereikbaar te zijn (1) 
Werknemer vindt dat werkgever verantwoordelijk is voor werkgeluk (1) 
Foute kersttrui populair, maar niet op op de werkvloer (1) 
Kantoren en werkvormen veranderen radicaal (4) 
Wat mannelijke leiders moeten weten over het vrouwenbrein (1) 
Dat coachen is ook niet alles.  (2) 
India minder aantrekkelijk door krappe arbeidsmarkt (1) 
top10
Nieuwe blik op security nodig in hybride wereld
Alle obstakels voor de digitale transformatie van tafel
Vier tips om burnouts bij werknemers te herkennen
Klaar met ransomware? Check dan deze vijf best practices
Tekort aan vaardigheden beperkt financiële instellingen om doelstellingen te behalen
Wat de coronacrisis ons leert over het managen van mental health
Waarom vlot het niet met diversiteit op de werkvloer?
Cisco publiceert eerste wereldwijde Hybrid Work Index
Bedrijven hebben behoefte aan ondersteuning bij uitvoering wet ingroeiquotum en streefcijfers
Werkenden willen zelf kunnen bepalen wel of niet naar kantoor te gaan
meer top 10