zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bieden van informatie is subtiele manier om in contact met klant te komen

10 januari 2011 - Op een subtiele manier in contact komen met nieuwe relaties of contactpersonen is een van de grootste marketinguitdagingen van dit moment. Door een doelgroep te attenderen op trends in de markt en te informeren over mogelijke oplossingen, kunnen organisaties in een vroeg stadium van het koopproces in contact komen met een potentiële klant.


Voor het attenderen en informeren van doelgroepen kan gedacht worden aan activiteiten zoals het organiseren van evenementen, workshops en webinars; het gericht distribueren van rapporten, achtergrondartikelen en white papers; het versturen van informatieve e- nieuwsbrieven of sponsored magazines of het bijhouden van een eigen expertblog en actief deelnemen aan relevante communities. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Nederlandse organisaties nemen afscheid van ‘vaste’ pc’s
 Steeds meer bedrijven bieden ‘burnout-break’ – wacht Nederland nieuwe golf burnouts?
 Een motorhome kopen? Neem de afslag naar een nieuw avontuur!
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Klachtenmanagement is verplichte focus bedrijven
 
 Bedrijven jagen klanten weg
 Klant vraagt om marketing met betekenis
 
 
reacties
 
Marieke  |   | 
10-01-2011
 | 
22:09 uur
Dit is toch niet nieuw?! Dit is gewoon de manier hoe tegenwoordig internet marketing wordt bedreven, en hoe je klanten naar je toe kunt trekken.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Beter omgaan met tijdsdruk door goed timemanagement
Hoe verbeter je de uitstraling van de website van je bedrijf?
reacties
Versoepeling maatregelen vertaalt zich in snelle groei van gewerkte uren bij niet-kantoorbanen  (2) 
Vermogensbeheerders moeten zich richten op klantbehoefte en risicomanagement (1) 
Kosten vermogensbeheer moeilijk te achterhalen (1) 
Finance-afdeling belangrijker geworden door coronacrisis (1) 
Bedrijven zijn niet goed uitgerust om de klantervaring te verbeteren (1) 
Het nieuwe vergaderen  (1) 
Managers hebben weinig op met personeelsfeestjes (1) 
top10
64 procent Nederlanders ergert zich aan digibeten op werk
Collega’s niet geliefd op de BBQ
Vakantiekriebels: nieuwe situaties brengen automobilist van slag
Nederlander mist het ‘dagje uit gevoel’ van fysieke evenementen
Groeiende datacenterbranche levert komende jaren meer dan 5. 000 banen op
Gebruik werkplekken en vergaderruimtes kelderde sinds corona stevig
Meer dan de helft van de Nederlanders ervaart ongezond veel stress op werk
Waarom 24x7 actieve bedrijven een ‘always on’ back-upoplossing nodig hebben
Opnieuw record aan DDoS aanvallen eerste halfjaar van 2021
Hybride werken: Secure Access Service Edge (SASE)-oplossingen zijn de toekomst
meer top 10