zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klachtenmanagement is verplichte focus bedrijven

27 december 2010 - Bedrijven moeten scherper en efficiënter focussen op hun klachtenmanagement. Immers, een klacht is niet meer alleen een uiting van een ontevreden klant, eenmaal geëscaleerd kan een klacht een verwoestend effect hebben op de organisatie.

Het is dus belangrijk dat de organisatie iets met een klacht doet, een klacht moet te allen tijde getraceerd en goed afgehandeld worden, zekere in het social mediatijdperk waar bedrijven genadeloos in het virtuele schandblok belanden. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Twee derde Nederlanders dik tevreden met baas
 Online neemt de rol van de papieren folder langzaam over
 Jongeren werken aan gezonde wereld en energietransitie tijdens de Tech Day
 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 Elf tips voor grotere klanttevredenheid bij verkoop aan de deur
 Van klacht naar compliment !
 Recordaantal aanklachten VS tegen buitenlandse bedrijven
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
E-learning laten ontwikkelen? Let op deze tips!
reacties
Vijf actiepunten voor een geavanceerde data-analytics-strategie voor de toekomst (1) 
Zo toegankelijk zijn websites waar je belangrijke zaken regelt (1) 
Young Professionals ervaren steeds meer stress (1) 
Twee na grootste stijging werkgelegenheid ooit  (1) 
Nederlanders meest gierig: consumenten betalen steeds minder voor verzending (1) 
Een compromis tussen werk en levensgeluk? Nee, bedankt! (1) 
Bedrijven kunnen veel winnen door klant te verrassen met hun service (1) 
top10
Zakelijk reizen na corona: grote behoefte aan ‘grenzeloze benefits’
Twee derde Nederlanders dik tevreden met baas
Online neemt de rol van de papieren folder langzaam over
Werkgevers zien welzijn als topprioriteit bij terugkeer naar kantoor
Nederlandse arbeidsmarkt kent aankomend kwartaal grootste stijging werkgelegenheid sinds 2003
Ruim zeventien procent meer arbeidsconflicten dan voor de pandemie
Jongeren werken aan gezonde wereld en energietransitie tijdens de Tech Day
Nederlanders maken zich zorgen over veiligheid elektronische handtekening
Nalatigheid beveiligen softwareontwikkeling moet gevolgen krijgen
Groeipijnen en structurele onzekerheden zetten rem op economisch herstel
meer top 10