zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
weblog
 

ACTIE: Stem op uw favoriete coach

Door: Fred Akkerma,   15-03-2009,   03:26 uur
 

Op dit moment kunt u uw favoriete Topvrouw van het Jaar nomineren, maar ook uw favoriete coach. Op Managersonline.nl is maar één coach favoriet en dat is natuurlijk: Asha Kalijan, die al meer dan vier jaar lang vragen van lezers beantwoordt. Mocht u haar bijdragen graag lezen: stem op haar!

Asha Kalijan bracht onlangs haar eerste boek FAQ-boek voor managers uit, een bewerking van de 100 meest gestelde vragen aan haar via deze site. Het boek is een groot succes, maar op de site Dag van de Coach blijven de stemmen een beetje achter.



Waarom?
Vanwaar deze actie, vraagt u zich misschien af? Wel, omdat allerlei uitgeverijen nogal hun best doen om hun eigen auteur bovenaan het lijstje te laten komen. Het lijkt erop dat niet lezers, maar de uitgeverijen bepalen wie een presentatie mag komen geven voor een groot gezelschap van (management)coaches. Dat deugt niet, vandaar deze publieksactie. Lezers moeten bepalen, niet uitgevers.

Frank van Marwijk
Als u toch eenmaal aan het stemmen bent, vergeet dan ook Frank van Marwijk niet. Hij is de auteur van Manipuleren kun je leren, een erg vermakelijk en nuttig boek dat inmiddels al maanden in de managementtboeken-toptien staat. Hoewel Van Marwijk strikt genomen geen managementcoach is, gun ik de bezoekers van de Dag van de Coach een presentatie van hem, want die zijn erg leuk. Geef hem daarom uw tweede stem hier.

Stemmen
U mag twee stemmen uitbrengen, dus wat mij betreft: Asha en Frank. U mag ook protesteren tegen deze actie. Kies dan voor Aaltje Vincent; die staat op het moment dat ik dit schrijf helemaal onderaan.

 
 Doorsturen    1 reactie

 
 
poll
Ik stem op... ( Artikel )
 
Asha Kalijan en Frank van Marwijk
Alleen een van beide
In elk geval Aaltje Vincent
Geen van deze drie
 
 
 
Over de auteur:
Fred Akkerma is hoofdredacteur van Managersonline.nl. Daarvoor was hij journalist, ondernemer en manager. Nu alle drie.
 

Laatste weblogs

  De psychologie van het overtuigen
  Misvattingen over klantgedrag en de klantreizen die ze maken
  Hoe zorgen we voor meer bevlogenheid?
 
reacties
 
Virgil Bawits  |   | 
15-03-2009
 | 
08:46 uur
Helemaal mee eens Fred. In het web 2.0 tijdperk zijn het de lezers die aan het roer moeten zitten. Mijn tip is de links naar dit artikel zoveel mogelijk te verspreiden:

1. Via mensen met een weblog. Er zitten vast wel bloggers onder de lezers van Managers Online.

2. Via LinkedIn.

3. Via 'posts' in discussies.

Succes,

Virgil Bawits

 

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Liever leuk werk dan hoger salaris (2) 
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst (1) 
Vrouw bepaalt wintersportbestemming (1) 
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit (1) 
Kwart Nederlanders niet met vakantie dit jaar (1) 
Consument vindt dat organisaties geen geďntegreerde digitale experience leveren (1) 
Vraag naar beheersing Engelse taal in vacatures daalt (1) 
top10
Jonge man wil geen vrouw als baas
Vijf maatregelen om AVG-boetes te voorkomen
Liever leuk werk dan hoger salaris
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit
Ziekteverzuim kan flink omlaag door vitaliteit medewerkers te stimuleren
Jongere vindt vakantieflirt op de werkvloer niet oké
'We hebben het weer naar ons zin op het werk'
Leaserijder heeft minder te kiezen vanwege WLTP
Dekkingsgraad pensioenfondsen stabiel in juni
meer top 10