zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Elke sociale netwerksite kent eigen type bezoeker

3 augustus 2009 - Op welke sociale netwerksite iemand activiteiten ontplooit, zegt veel over zijn lifestyle. Uit cijfers van Anderson Analytics blijkt dat gebruik van een specifieke netwerksite samenhangt met bepaalde demo- en psychografische kenmerken, interesses, media- en koopgedrag.

De Facebooker (waar er 77 miljoen van zijn) is vergeleken met andere sociale media de gemiddelde Amerikaan. Van de 45 onderzochte gewoonten zijn alleen sport, nieuws, reizen en huis en tuin populairder dan gemiddeld. 



Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Contacten onderhouden belangrijkste functie van netwerksite
 Hartstocht is sleutel tot succesvol zakelijk weblog
 Hoe gebruikt u LinkedIn optimaal?
 LinkedIn wordt meest intensief gebruikt door veelverdieners
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10