zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Sharita Boon wint Women in Sales Award 2018

10 oktober 2018 - Afgelopen woensdag 3 oktober is Sharita Boon van de Persgroep Employment Solutions, uitgeroepen tot Sales Director of the Year 2018.

Women in Sales heeft zich de afgelopen jaren hard gemaakt voor vrouwen in de sales wereld. Veel moderne bedrijven streven naar meer diversiteit op de werkvloer en Women in Sales helpt hierbij. "Wij vinden het belangrijk om waardering te geven aan die vrouwen die hun salesvak al goed verstaan", aldus Elles van Teylingen, oprichter van Women in Sales. Met trots presenteerde Women in Sales daarom de eerste Women in Sales Awards! Deze werden op woensdagavond 3 oktober 2018 in Amsterdam uitgereikt aan vier winnaressen in vier verschillende categorieën.


In de categorie Sales Director of the Year strijdde Sharita Boon, sales director van de Persgroep Employment Solutions, tegen twee andere sales directors: Eveline van den Bosch en Marjolein Aurora.

Diversiteit en talentontwikkeling
Boon, opgegeven door haar team, presenteerde op de avond zelf: hoe zij diversiteit creëert binnen haar team en zorgt voor talentontwikkeling. Door zelf zichtbaar te zijn en het wervingsproces aan te passen heeft zij ruim twintig procent meer vrouwelijke sollicitanten voor het sales vak binnen gekregen. Door de focus te leggen op persoonlijk leiderschap zorgt zij ervoor dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen en het maximale kan betekenen voor de klant. "Uiteindelijk blijft het toch sales…" aldus Boon.
Aan het einde van de avond werd zij uitgeroepen als winnares! De jury over Boon: "De combinatie van hard en soft skills resulterend in een succesvolle commerciële drive met een menselijke touch."
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s
 Tevredenheid over thuiswerken neemt toe
 Nederlandse bedrijven roepen op tot minder zakelijk reizen
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Administratieve, logistieke en sales banen meest populair onder werkzoekenden
 Marketing- en salesmensen zien LinkedIn als waardevol salesmedium
 Vacatures in Sales, IT en Administratie meest bekeken in 2017
 Omschakeling naar klantgerichte salescultuur financiële instellingen vordert langzaam
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Zo geef je het kantoor een nieuwe look
reacties
Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s  (1) 
Uurtarief freelancers gestegen (1) 
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
top10
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Werkend Nederland minder productief door het thuiswerken, maar meer tevreden
Kort door de bocht coaching?
Zes lessen voor jonge leiders tijdens de coronacrisis
Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Driekwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten
Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis
C-suite is zwakke schakel in Mobile Device Security
Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
meer top 10