zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Tesla Model 3 populairste elektrische auto

28 augustus 2018 - De Tesla Model 3 is de meest besproken elektrische auto van het afgelopen jaar. Dat blijkt uit onderzoek van Leasescanner. De bolide rijdt al op de Amerikaanse wegen, maar voor Nederland is het nog even wachten tot 2019.

Ondertussen schrijven veel mensen over de Tesla Model 3. Het afgelopen jaar verschenen er 11.861 berichten op (social) media over de auto. Zo tweetten mensen veel over de lange wachtrijen die er stonden bij de onthulling van de Tesla Model 3 in Australië, is de Tesla een van de bestverkochte auto’s van augustus in de Verenigde Staten en zijn er veel berichten over de specificaties. Maar er is ook kritiek: er waren productieproblemen en leveranciers maken zich zorgen of het autobedrijf de rekeningen wel blijft betalen.



Google Trends
Desalniettemin waren er in mei 450.000 reserveringen voor de elektrische sedan en laat Google Trends pieken zien in juli en augustus: mensen googelen ontzettend veel naar Tesla Model 3. De auto heeft een actieradius van 350 tot 500 kilometer en accelereert in vijf seconden van 0 naar 100 kilometer per uur. Het model is ontworpen om de hoogst haalbare veiligheidsscore te behalen, heeft een topsnelheid van 225 kilometer per uur en is voorzien van een autopilot en zelfrijdende functie.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
 Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
 Driekwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Elektrische auto verzekeren nog altijd duurder
 Fenomenale groei verkoop elektrische auto’s
 Duurzame stroom wordt de norm
 Keuze voor elektrisch vervoer steeds vanzelfsprekender
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Doorontwikkeling en zelfontplooiing blijft belangrijk, ook voor managers
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
Bedrijven in EMEA missen tools om waarde uit hun data te halen
Innovatie helpt organisaties om flexibel te blijven in uitdagende tijden
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
IT-vacatures ondanks coronavirus nog steeds lastig in te vullen
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
meer top 10