zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2018 bekend

4 juni 2018 - Voor het negende jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en medewerkerbeleving.

Op donderdag 31 mei hebben alle organisaties een prijs in ontvangst genomen in de Efteling tijdens de viering van het 25-jarige bestaan van Integron. Grote winnaars waren Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care. Beide organisaties gingen met twee awards naar huis.



De Beleving Awards van Integron
Integron heeft in 2017 voor ruim 300 organisaties de tevredenheid en beleving onder klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De bedrijven met de beste scores zijn uiteindelijk als winnaars geselecteerd. Zij hebben dus de meest tevreden klanten en medewerkers. Nieuw is dit jaar de award voor de organisatie die het beste uit klant én medewerker haalt. Deze prijs is gebaseerd op de beste verhouding tussen de klant- en medewerkerstevredenheid. De genomineerden voor deze award zijn geselecteerd uit ruim 40 organisaties die de klant- én medewerkerstevredenheid hebben laten onderzoeken door Integron.

Winnaars per categorie:

Klantbeleving categorie afval dienstverlening: Sims Recycling Solutions

Medegenomineerden waren: Van Scherpenzeel en RAD Hoeksche Waard

Klantbeleving categorie handel en industrie: Hollister

Medegenomineerden waren: MCB International en Paramelt

Klantbeleving categorie ICT dienstverlening: Yes telecom

Medegenomineerden waren: Flash Private Mobile Networks en Maxgrip

Klantbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: BNG Bank

Medegenomineerden waren NEN en Albron

Klantbeleving categorie transport en logistiek: Flash Group

Medegenomineerden waren CB en Kuehne + Nagel

Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): Paramelt

Medegenomineerden waren SVZ en Sims Recycling Solutions

Klantbeleving categorie grootste stijger: Lovink

Medegenomineerden waren CB en Omron

Medewerkerbeleving categorie (semi) publiek: Hogeschool de Kempel

Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en MEE Amstel en Zaanstreek

Medewerkerbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: de Jong & Laan

Medegenomineerden waren Tentoo en Baker Tilly Berk

Medewerkerbeleving categorie transport en logistiek: Ewals Cargo Care

Medegenomineerd was Bluekens Truck en Bus

Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): Hogeschool de Kempel

Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en Bluekens Truck en Bus

Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Baker Tilly Berk

Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en Hogeschool de Kempel

Het beste halen uit klant én medewerker: Ewals Cargo Care

Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en NEN.

 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nominaties Klant- en Medewerkerbeleving Awards 2018 zijn bekend
 Wie prioriteit geeft aan klantbeleving presteert beter dan concurrent
 Muziek bepalend voor klantbeleving zakelijke retail
  Klantbeleving en digitalisering moeten hand in hand gaan
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10