zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Mannen shoppen het liefst in boxershort

3 augustus 2017 - Nederlandse mannen die online winkelen doen dit graag in hun boxershort. Dit blijkt uit een onderzoek gehouden onder 300 mannen door Hemdvoorhem.nl.

Het onderzoek concludeert dat 24 procent van de mannen wel eens in een onderbroek shopt en bij vrijgezelle mannen is dit zelfs 33 procent.



Online shoppen
Het onderzoek is gehouden onder Nederlandse mannen tussen de achttien en 65 jaar door Hemdvoorhem.nl aan de hand van een uitgebreide online enquête. De analyse is erop gericht om het online koopgedrag van mannen in kaart te brengen.
Bij dit onderzoek werd de manier van online shoppen ook bekeken. De opvallende conclusie is dat één vierde van de mannen die online winkelen dit in het weekend in hun ondergoed doen en één derde van de alleenstaande mannen shopt op deze manier.

Directe aanschaf
Een andere opmerkelijke uitkomst is, dat mannen vaak het eerste kledingstuk dat langskomt dat aan de criteria voldoet, direct aanschaft. Bij technische producten daarentegen wordt juist wel uitgebreid vergeleken en rondgekeken. Populaire artikelen om online te bestellen zijn: computers, kabeltjes, audio apparatuur en mode. De gemiddelde tijd die een man besteedt om online een aankoop te doen is veertien minuten. Van de respondenten geeft meer dan 60 procent aan dat ze winkelen in fysieke winkels inefficiënt vinden. Een klein percentage van de mannen geeft aan helemaal nooit online aankopen te doen en dit liever aan zijn partner overlaat.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Waarom spraakgestuurde apparaten de customer journey transformeren
 Arbeidsmarkt werkt door in loonafspraken
 Leaserijder rijdt langer door op winterbanden
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Kwart Nederlanders dupe van online namaakmedicijnen en -toiletartikelen
 Succesformule: webshop plus pop-up store
 Online consument stuit op onzichtbare EU-grenzen
 Consument wil vlotheid, veiligheid en video bij online shoppen
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa (1) 
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto (1) 
Bouw en civiele sector groeien fors  (1) 
Vrouwen overheersen mannen bij online aankopen (1) 
Een op drie werknemers shopt online tijdens werktijd (1) 
Zes inspirerende ideeën voor een geslaagd bedrijfsuitje (1) 
Hybride ZZP’ers zijn waardevolle arbeidskrachten (1) 
top10
Papieren data vaak vergeten bij nieuwe privacywet
GDPR: geen obstakel voor gepersonaliseerde klantervaringen
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa
Waardering draagt in grote mate bij aan bevlogenheid onder verpleegkundigen
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto
Vijf tips om de juiste cloudprovider te vinden
Vijf essentiële aandachtspunten voor IoT-analyse
Data science essentieel voor toekomstvaste verzekeraar
Proberen klanten die vroegtijdig om prijzen vragen u uit te knijpen?
Genomineerden DDMA E-mail Campagne 2018 bekend
meer top 10
vacatures
meer vacatures