zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie wint de DDMA Customer Data Award 2017?

5 april 2017 - De DDMA Customer Data Award beloont het innovatief en creatief gebruik van (klant)data. Al sinds 2006 wordt deze Award uitgereikt aan organisaties die aantoonbaar laten zien dat ze hun data inzetten voor het verbeteren van de klantdialoog.

"Het is belangrijk om het gebruik van data voor het centraal stellen van de consument te belonen, zodat duidelijk wordt hoe groot het belang van data eigenlijk is en hoeveel u kunt bereiken door er slim gebruik van te maken," zegt Ceesjan de Vos, Chief Marketing Officer van Vakmedianet en winnaar van vorig jaar. "Zo belangrijk dat ik dit jaar graag plaats neem in de jury."


Ook Ewout Vis, met Sanoma de winnaar van de Customer Data Award van 2015 is toegetreden tot de jury. Samen met Kees Groenewoud (CMotions), Martin de Lusenet (Lusenet Data Consulting), Arjan de Koning (Invicta) en Marcel van der Marck (Crystalloids) zullen zij de ingezonden cases beoordelen op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie.
 
Uitreiking
De DDMA Customer Data Award is een initiatief van de DDMA Commissie Klantdata en Dialoog. De Award wordt uitgereikt op 22 november tijdens een speciale Award-avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. Op dit DDMA congres met 300 bezoekers zullen zowel de winnaar als de genomineerden een plek op het podium krijgen. Inzendingen moeten op 19 juni voor 12.00 uur binnen zijn.
 
Meer informatie over de criteria, belangrijke data in het aanmeldproces en de Data Dag zelf vindt u hier.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Salaris bij nieuwe baan voor vrouw belangrijker dan voor man
 IT'er merkt krappe arbeidsmarkt niet in portemonnee
 Steeds meer lawaai op de werkvloer
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Geef een geweldige service-ervaring met excellente customer centricity
 Merken begrijpen klanten beter door integratie sales, marketing en customerservice
 Een volwassen customer experience: wat moet u daar voor doen?
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
E-mail marketing in tien stappen (1) 
Leaserijders worden gediscrimineerd op leeftijd en prijs (1) 
Werknemers opener dan wettelijk verplicht over medische gegevens (1) 
Een derde van de Nederlanders niet fysiek actief tijdens werkdag (1) 
Hoe we zelf ons succes saboteren (2) 
Een op de drie Nederlanders moet op eigen kosten naar het werk  (1) 
De voor- en nadelen van de powernap op het werk (6) 
top10
Leaserijders worden gediscrimineerd op leeftijd en prijs
Zo zetten hackers gestolen data om in geld
Vijf tips voor de inrichting van de werkplek van de toekomst
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt
Hoe moet ik omgaan met manipulerende mensen?
Gepland netwerkonderhoud? Zo stelt u iedereen op de hoogte
Cybercriminelen ruilen zwarte markten op het dark web in voor chatkanalen en blockchain
Vijf culturele uitdagingen op het gebied van digitale transformatie
Directie laat toegevoegde waarde IT-afdeling links liggen
'Bedrijven moeten zich hard maken voor meer vrouwen in datawetenschap'
meer top 10
vacatures
meer vacatures