zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Winnaar B2B Marketing Award 2017 bekend

21 maart 2017 - Voor alweer de achtste keer op rij werd afgelopen week de B2B Marketing Award uitgereikt. De twee genomineerden van dit jaar waren Greetz en ServiceNow.

Beide organisaties kregen vier minuten de tijd om hun case te presenteren tijdens het B2B Marketing Forum op het podium van Kasteel de Wittenburg in Wassenaar.


Na de presentaties had het publiek de mogelijkheid om te stemmen en in combinatie met het juryoordeel rolde ServiceNow als winnaar uit de bus. Onder luid applaus nam Francisca Calkoen van de succesvolle IT service management dienstverlener, ServiceNow, de felbegeerde award in ontvangst.
De vakjury bestond dit jaar uit voorzitter Ment Kuiper (IDMK/CustomerTalk), Marije van Donselaar (Nuon), Nord van de Mosselaer (Tele2), Marieke LeNoble (Vakmedianet) en Jan van Ginkel (AT5 en NH).
 
De jury over de case:
"De beslissing was moeilijker dan voorgaande jaren: het was een nek-aan-nekrace," vertelt juryvoorzitter Ment Kuiper. "Het doel van ServiceNow was een breder portfolio positioneren bij haar grote klanten, maar ook het aanboren van nieuwe segmenten. Ment: "Door de combinatie van een off- en online contentstrategie, het inzetten van marketing automation én het denken vanuit verschillende doelgroepen, hebben zij deze doelstellingen ruimschoots behaald.
ServiceNow heeft haar naamsbekendheid vergroot, haar database uitgebreid en een mooie sales pipeline gerealiseerd. Dit resultaat, dat zij met duidelijke cijfers aantoonden, was voor ons uiteindelijk de doorslaggevende factor om ServiceNow tot winnaar uit te roepen." 
 
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Ingrid Archer, initiatiefnemer van de Award, tevens co-founder van spotONvision: "Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen."
 

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Vier HR-trends voor 2020
 Toename personeelskosten leidt tot hogere zorgkosten
 Supply Chain 4. 0: Klantbeleving als doorslaggevende succesfactor
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nominaties B2B Marketing Award 2017 bekend
 B2B e-Commerce versnelt internationale groei en digitale transformatie
 Inzicht in de trends in B2B Marketing
 Kunnen B2B-marketeers ROI aantonen?
 
 
reacties
 
beste  |   | 
21-03-2017
 | 
23:57 uur
Leuk, kende deze award nog niet. Vonden jullie hen ook de beste van dit jaar?

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
reacties
De vier belangrijkste betaaltrends om naar uit te kijken in 2020 (1) 
Meer productiviteit in minder tijd (2) 
Europese markt overspoeld met nepartikelen (2) 
Arbeidsmarkt onverminderd goed (1) 
Angst voor baanverlies leidt tot slapeloze nachten (1) 
Meerderheid werknemers denkt dat technologie hun werkervaring verbetert (1) 
Leiderschap in de digitale economie is een vak apart (3) 
top10
Hoe leuk moet je elkaar vinden om een goed team te zijn?
Leeftijd grootste obstakel voor Nederlanders in loopbaan
Leidinggevende is voorstander van zelfsturende teams
Zo krijgt u nog sneller betaald
De ervaringsrevolutie: we willen niet alleen kijken, maar ook participeren
Inclusiviteit nog lang niet overal vanzelfsprekend
Wintersport: 44 procent automobilisten vindt rijden in sneeuw eng
Vijf leidende technologietrends
Nederlanders bezorgd over de toekomst
'Cybersecurity moet een schoolvak worden'
meer top 10