zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nominaties B2B Marketing Award 2017 bekend

2 maart 2017 - Voor de achtste keer wordt de B2B Marketing Award uitgereikt. Dit jaar maken twee genomineerden kans op de award. Hiervoor zullen zij op 16 maart tijdens het B2B Marketing Forum in enkele minuten hun case aan het publiek presenteren.

De uiteindelijke winnaar wordt gekozen door de jury, samen met de stem van het aanwezige publiek.


 
De genomineerden van 2017 zijn:
 
Greetz zakelijk, met ‘van B2C naar B2B met slimme aanpassingen’
Greetz heeft de zakelijke MKB-klant als een van de grootste groeipijlers gesteld. De zakelijke klant heeft grotendeels dezelfde behoefte als de consument als het gaat om verrassen en attent zijn. Hierdoor kan deze doelgroep aangesproken worden op het reeds bestaande consumenten e-commerce platform.
Door slimme aanpassingen aan de consumentenpropositie en het schaalbaar inzetten van alle experts in de organisatie, is in een jaar tijd de omzet van Greetz zakelijk ruim verdubbeld!

ServiceNow met ‘NLD Diversificatie Strategie’
ServiceNow, aanbieder van SaaS oplossingen voor de Enterpise markt, stond voor de uitdaging een breder portfolio te positioneren bij de grote klanten. Tegelijkertijd wilden ze nieuwe segmenten aanboren en een groter deel van de omzet uit SaaS subscriptions en diensten via het indirecte kanaal van business partners te laten lopen.
Met een afgestemde sales- en marketingaanpak waarbij de database, marketing automation en een on- en offline contentstrategie werd opgebouwd, wist ServiceNow haar naamsbekendheid te vergroten, database op te bouwen en een mooie sales pipeline te realiseren. 
 
Uitreiking op 16 maart 2017
De vakjury die de kandidaten heeft beoordeeld, bestaat uit voorzitter Ment Kuiper (IDMK/CustomerTalk), Marije van Donselaar (Nuon), Nord van de Mosselaer (Tele2), Marieke LeNoble (Vakmedianet) en Jan van Ginkel (AT5).
De twee kanshebbers staan op het podium op 16 maart a.s. in Kasteel de Wittenburg. Zij gaan de strijd met elkaar aan tijdens het B2B Marketing Forum. De uiteindelijke winnaar gaat naar huis met de B2B Marketing Award Trofee en een spotONvision masterclass voor het marketingteam.
Meestemmen op 1 van de finalisten? Meld u dan meteen aan via b2bmarketingforum.nl en zorg dat uw stem telt. Hier vindt u tevens alle informatie over het B2B Marketing Forum.
 
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen om op die manier het werk- en denkniveau helpen te vergroten.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 B2B e-Commerce versnelt internationale groei en digitale transformatie
 Design-gedreven bedrijven presteren beter dan concurrenten
 Vijfstappenplan voor het aanbieden van gepersonaliseerde content
 Inzicht in de trends in B2B Marketing
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10