zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

FinanciŽle markt werkt binnen vijf jaar volledig online samen met klant

29 december 2016 - 51 procent van de professionals uit de financiële markt verwacht dat hij binnen nu en vijf jaar volledig online kan samenwerken met klanten. Tien procent denkt dit al binnen nu en een jaar te kunnen doen.

Zestien procent is wat meer afwachtend: deze groep denkt over vijf tot tien jaar hun samenwerkingsproces met de klant volledig te digitaliseren. Deze conclusies zijn gebaseerd op onderzoek dat Hyarchis heeft uitgevoerd. De resultaten zijn gebundeld in het onderzoeksrapport ‘Missie online samenwerken’.


 
De toekomst
Hoe kijkt de financieel professional eigenlijk verder nog naar de toekomst als het gaat om online samenwerken met klanten? Het percentage dat absoluut niet online wil samenwerken in de toekomst is ten opzichte van vorig jaar flink gedaald. Toen gaf tien procent nog aan dit niet te willen, dit jaar is dat nog maar vier procent.
Serge Leclercq, Account Director bij Hyarchis: "Het is goed om te zien dat professionals uit de financiële wereld online samenwerken met klanten op hun lijstje met goede voornemens voor 2017 hebben staan. Binnen nu en vijf jaar volledig online samenwerken is een ambitieuze, maar zeker een haalbare doelstelling. Snel beginnen met het automatiseren van processen is dan wel noodzaak. Immers, het gaat niet alleen om processen aan de frontoffice. Alleen als mid- en backoffice worden meegenomen, is volledig online samenwerken écht haalbaar. En hoe eerder u daaraan begint, hoe groter de kans dat het online samenwerken in het DNA van de organisatie wordt opgenomen!"
 
Meer onderzoeksresultaten zijn te vinden in het rapport ‘Missie online samenwerken’.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Administratieve, logistieke en sales banen meest populair onder werkzoekenden
 Klanttevredenheid op hoger level met ISO 10000-serie
 Vijf manieren om data-downtime te voorkomen tijdens de vakantie
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Hypotheekmarkt voor derde jaar op rij koploper online samenwerken
 Online samenwerken met klanten in de bruisende hypotheekmarkt
 FinanciŽle instellingen hebben nog geen responsive design
 Een succesvol en efficiŽnt 2016 door online samenwerken met klanten
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
reacties
Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht? (1) 
Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto (1) 
40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas (1) 
Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol (1) 
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt (1) 
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal (1) 
Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed (4) 
top10
Leidinggevenden hebben geen idee wat personeel bezighoudt
Werkgeluk nog steeds bepaald door dezelfde factoren als 50 jaar geleden
50 procent loopt risico baan te verliezen door intelligente technologie
Hoogopgeleide medewerkers willen blijven leren
Ontwikkeling medewerkers topprioriteit bij Nederlandse bedrijven
Vijf stappen om relevant te blijven in het digitale tijdperk
Meer werkenden, behalve onder jongeren
Klantervaringen steeds belangrijker voor succesvolle supply chain-strategie
'Kleine' overtreding, torenhoge autoverzekeringspremie
WiFi op vakantieparken steeds vaker voorzien van snelheidslimiet
meer top 10