zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zonnebril meest vergeten na inleveren lease- of huurauto

22 augustus 2016 - Uit een analyse van ALD Automotive van  5.000 ingeleverde voertuigen blijkt dat bij  een op de vijf ingeleverde lease- of huurauto’s persoonlijke bezittingen worden vergeten of achtergelaten. De zonnebril wordt het meest achtergelaten.  

De zonnebril wordt vaak opgeborgen in aparte compartimenten van de auto en daardoor over het hoofd gezien bij het inleveren van het voertuig. Naast de zonnebril worden ook parkeerpasjes (nummer 2) en USB-sticks (nummer 3) veelvuldig vergeten.


 
Trouwring
Een zonnebril ligt nog enigszins voor de hand als gevonden voorwerp. Maar ook laat men andere, wat minder voor de hand liggende, items achter. Een complete tent en zelfs een paar trouwringen inclusief trouwboekje kwam de leasemaatschappij bij inname tegen. Over het algemeen worden de gevonden voorwerpen herenigd met de rechtmatige eigenaar.
 
Top tien
Hieronder de top tien van meest vergeten items aan het einde van een leasecontract of huurperiode:
 
  1 zonnebrillen
  2 pasjes – bankpasjes, parkeerkaarten, credit cards, rijbewijzen  
  3 USB-sticks
  4 cd’s
  5 leesbrillen
  6 telefoonladers
  7 dvd’s
  8 laadsnoeren voor laptops
  9 gereedschap
10 schoenen

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Thuiswerkverkeer breekt records begin 2021
 CSU voor achtste keer op rij ‘Top Employer’
 Duurzame lessen van verstoring in de logistieke keten
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Fiscale discriminatie 25 procent-bijtellingsrijders vanaf 2017
 Leasemaatschappijen verdienen flink aan schade
 Private leaserijder was niet op zoek naar andere auto
 Metallic lak en reservewiel belangrijkste opties voor leaserijder
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Marketing Inhaak Kalender 2021 + handige tips
Met de overzichtelijke kalender van Spotler heb je in één oogopslag alle 'inhakers' voor jouw (e-mail) marketingcampagnes van 2021 in beeld. Handig voor eventgebonden acties naar klanten en nieuwsbriefabonnees! Inclusief interessante e-mail marketing tips.
Download de gratis kalender
Lees verder
Wereldwijd actief technologiebedrijf sponsort Nederlands vrouwenteam voor extreme roeirace
reacties
Coronacrisis boost videogebruik voor e-learning en webinars (1) 
Thuiswerkverkeer breekt records begin 2021 (1) 
Invloed corona op arbeidsmarkt: banen in e-commerce en klantenservice in opkomst (1) 
Klanten willen slechts twee dingen (2) 
Drie manieren waarop Internet of Things SEO voorgoed verandert (2) 
Ruim helft Nederlanders openhartig over salaris (1) 
Ontwikkeling e-invoicing zorgt voor toename wereldwijde B2B-commerce in 2015 (1) 
top10
Klanten willen slechts twee dingen
Dit zijn de vijf meest gegoogelde HR-thema's van 2020
Lockdown belemmert tech-vrouwen in loopbaanontwikkeling
CIO’s hebben behoefte aan meer teamoverstijgend samenwerken
Cybercriminelen gebruiken COVID-19-vaccin als lokmiddel bij hun aanvallen
Discriminatie op de arbeidsmarkt actueler dan ooit
Coronacrisis boost videogebruik voor e-learning en webinars
Thuiswerkverkeer breekt records begin 2021
Nederland tweede van Europa in aantal gemelde datalekken sinds invoering AVG
Vier (logistieke) banen die door de Brexit belangrijker zijn dan ooit
meer top 10