zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zonnebril meest vergeten na inleveren lease- of huurauto

22 augustus 2016 - Uit een analyse van ALD Automotive van  5.000 ingeleverde voertuigen blijkt dat bij  een op de vijf ingeleverde lease- of huurauto’s persoonlijke bezittingen worden vergeten of achtergelaten. De zonnebril wordt het meest achtergelaten.  

De zonnebril wordt vaak opgeborgen in aparte compartimenten van de auto en daardoor over het hoofd gezien bij het inleveren van het voertuig. Naast de zonnebril worden ook parkeerpasjes (nummer 2) en USB-sticks (nummer 3) veelvuldig vergeten.


 
Trouwring
Een zonnebril ligt nog enigszins voor de hand als gevonden voorwerp. Maar ook laat men andere, wat minder voor de hand liggende, items achter. Een complete tent en zelfs een paar trouwringen inclusief trouwboekje kwam de leasemaatschappij bij inname tegen. Over het algemeen worden de gevonden voorwerpen herenigd met de rechtmatige eigenaar.
 
Top tien
Hieronder de top tien van meest vergeten items aan het einde van een leasecontract of huurperiode:
 
  1 zonnebrillen
  2 pasjes – bankpasjes, parkeerkaarten, credit cards, rijbewijzen  
  3 USB-sticks
  4 cd’s
  5 leesbrillen
  6 telefoonladers
  7 dvd’s
  8 laadsnoeren voor laptops
  9 gereedschap
10 schoenen

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Posities in zorg overheersen in top tien snelst groeiende banen
 Meerwaarde creëren uit menselijk kapitaal met ISO-norm
 Waar kandidaten zich aan storen tijdens een sollicitatiegesprek
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Fiscale discriminatie 25 procent-bijtellingsrijders vanaf 2017
 Leasemaatschappijen verdienen flink aan schade
 Private leaserijder was niet op zoek naar andere auto
 Metallic lak en reservewiel belangrijkste opties voor leaserijder
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Tips om meer uit e-mail te halen met een CRM-koppeling
Wil je je in 2020 meer focussen op klantengagement? Dan heb je zowel een CRM- als een email marketingsysteem nodig. In dit white paper legt Spotler uit waarom een koppeling zo waardevol is én hoe je dit goed aanpakt. Benieuwd naar de tips?
Download white paper
Lees verder
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
reacties
Onbekend maakt onbemind (1) 
Geef uw jaaromzet nog een extra boost met inzet van data  (1) 
De kunst van het complimenteren (4) 
Eén op acht werkenden vindt dat organisatie prima zonder printer kan (2) 
Helft Nederlanders ziet op tegen functioneringsgesprek (1) 
Soft Skills: programmeur moet teamspeler zijn, salesmedewerker coole kikker  (1) 
Loonafspraken voor 2020 hoger dan 2019 (1) 
top10
Eerder stoppen met werken: wat zijn de mogelijkheden?
Moderne beoordelingsprocessen geven boost aan werknemersbetrokkenheid
Bespaar uw medewerkers de eindejaarsgesprekken
Hoe gaan we op een verstandige manier om met kunstmatige intelligentie?
Driekwart onderschat financiële veranderingen bij nieuwe baan
Hoe moet het uitvoerend-, midden- en topmanagement zich kleden?
Handelsoorlog: na China is nu Europa aan de beurt
Low-code in 2020: hoe om te gaan met de dreigende softwarecrisis?
Service heeft sterke invloed op customer loyalty
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beďnvloeden
meer top 10