zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zes strategieŽn om de klantervaring te verbeteren in het digitale tijdperk

3 augustus 2016 - Een uitstekende klantervaring bieden is essentieel voor organisaties in haast iedere branche, met name door de steeds hogere klantverwachtingen. Daarom blijven onder andere banken en retailers innoveren en nieuwe on- en offline technologieën introduceren, zoals beacons en locatiegebaseerde diensten, om de klantervaring te verbeteren.

 Digitale technologieën zoals social, mobiel, analyse, cloud en sensoren worden al breed door consumenten ingezet. Deze technologieën bieden kansen voor organisaties om op een effectievere manier klantbetrokkenheid te creëren. Uit recent onderzoek van Cognizant onder Nederlandse CMO’s blijkt dat bijna de helft zegt dat een succesvolle digitale strategie in de eerste plaats ROE (return on engagement) oplevert voor de organisatie.


 
Kijk op Brisk Magazine voor zes strategieën die helpen organisaties klantervaringen en -betrokkenheid te verbeteren en zo bedrijfsgroei te stimuleren.


Bron: Brisk Magazine
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Flexibel werken maakt bedrijven competitiever
 Explosieve groei in aantal aanvallen op populaire vergadertool
 Organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zorg voor consistente klantervaringen met SIP trunking (spraakdiensten)
 Klantervaring centraal: de vijf belangrijkste trends in digital marketing
 Klantcontactcenters beschikken over schat aan data voor klantanalyses
 Betere klantervaring belangrijker dan kostenreductie
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
A life changing event
Zaterdag 30 maart - Flora Boskoop - 10.00 - 16.00 uur. Een interactief seminar met Pieter Frijters met als onderwerpen: burn-out, paniekaanvallen, (spreek)angst, piekeren en assertiviteit. Bekijk de video voor een impressie van het seminar.
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Ontwikkelingen in de markt van drukwerk
Vergroot uw rendement in 2019 door reviews op NederlandReview Review marketing
reacties
Fors minder jongeren gebruiken desktop pc om te internetten (1) 
Werk beÔnvloedt privťleven negatief  (1) 
Nederlanders onderschatten beveiligingsrisicoís van computers (1) 
Belangrijke handelspartners Nederland minder stabiel (1) 
Vier apps verantwoordelijk voor 82 procent van mobiel dataverbruik iOS (1) 
Klimaatakkoord zet Nederland in beweging richting duurzame economie (2) 
Evenveel vrouwen als mannen met hbo- of wo-diploma (1) 
top10
Wat organisaties verwachten van de financiŽle afdeling van 2025
Een derde van de werkenden vindt zichzelf slimmer dan zijn of haar baas
Klimaatakkoord kan ruim 70. 000 banen creŽren
'Er is een cyberoorlog gaande'
Energie en klimaat prominent in provinciale verkiezingsprogrammaís
Dit zijn de drie meest voorkomende spearphishing-aanvallen
Helft C-level leidinggevenden voert transformatie-initiatieven door zonder duidelijke strategie
Verzekeraars streng bij schade aan mobieltje
Fors minder jongeren gebruiken desktop pc om te internetten
Cao-afspraken opnieuw hoger
meer top 10