zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zes strategieën om de klantervaring te verbeteren in het digitale tijdperk

3 augustus 2016 - Een uitstekende klantervaring bieden is essentieel voor organisaties in haast iedere branche, met name door de steeds hogere klantverwachtingen. Daarom blijven onder andere banken en retailers innoveren en nieuwe on- en offline technologieën introduceren, zoals beacons en locatiegebaseerde diensten, om de klantervaring te verbeteren.

 Digitale technologieën zoals social, mobiel, analyse, cloud en sensoren worden al breed door consumenten ingezet. Deze technologieën bieden kansen voor organisaties om op een effectievere manier klantbetrokkenheid te creëren. Uit recent onderzoek van Cognizant onder Nederlandse CMO’s blijkt dat bijna de helft zegt dat een succesvolle digitale strategie in de eerste plaats ROE (return on engagement) oplevert voor de organisatie.


 
Kijk op Brisk Magazine voor zes strategieën die helpen organisaties klantervaringen en -betrokkenheid te verbeteren en zo bedrijfsgroei te stimuleren.


Bron: Brisk Magazine
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Eerlijke collega’s belangrijk voor werkgeluk
 Zestigplusser is zich niet bewust van gevaren openbare wifi
 Betere werksfeer vermindert werkstress
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zorg voor consistente klantervaringen met SIP trunking (spraakdiensten)
 Klantervaring centraal: de vijf belangrijkste trends in digital marketing
 Klantcontactcenters beschikken over schat aan data voor klantanalyses
 Betere klantervaring belangrijker dan kostenreductie
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing [ebook]
In het ebook ‘Verbeter in 10 stappen je email marketing’ van Spotler ontdek je snel of je op de goede weg bent en waar je nog extra stappen kunt zetten. Denk aan bestandsgroei, dynamische content, A/B-testen, datakoppelingen en meer. Benieuwd?
Download het ebook
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Ergonomisch werken is gezond werken
reacties
Eerlijke collega’s belangrijk voor werkgeluk (1) 
Banner leidt opvallend vaak naar online zoekopdracht (1) 
Noorwegen populair onder camperaars (1) 
Dit kost een uur parkeren op de drukste luchthavens in Europa (1) 
De voordelen van content marketing (1) 
Tips voor het verkrijgen van financiering in farmaceutische sector (1) 
Marketeers weten niet waarom ze online video inzetten (1) 
top10
Vier must-do’s voor een Paris Proof kantoorpand
Vrouwen verdienen minder vanwege onterechte ongeschiktheid
Dit kost een uur parkeren op de drukste luchthavens in Europa
Outplacement vaker succesvol, niet voor oudere medewerkers
Nooit meer een ‘Blue Monday’!
Netwerk belangrijkste manier om nieuwe baan te vinden
CIO: digitaliseren workflows verbetert resultaten cruciale bedrijfsfuncties
Vanaf 2020 duurzamer ondernemen met duurzame koeltechniek
36 procent van de werknemers komt niet los van het werk
Arnoud van Vliet verkozen tot ‘MVO-manager van het jaar’ 2019
meer top 10