zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

'Bedrijven en instellingen worden steeds meer een mediaorganisatie'

25 april 2016 - Bedrijven, overheden en instellingen moeten zich steeds meer gaan gedragen als mediaorganisaties om effectief te communiceren met de buitenwereld. Tijdens het ANP-congres Toekomstvisie op Contentstrategie bespraken mediaprofessionals en opiniemakers voor een publiek van zo'n 400 ondernemers en bestuurders hoe organisaties het verhaal van hun merk op tijd, in de juiste vorm en technologie en via het juiste kanaal bij hun doelgroepen kunnen krijgen.

Voor het congres Toekomstvisie op Contentstrategie bracht het ANP twintig professionals uit media, communicatie en overheid aan tafel om met het publiek te bespreken wat succesvolle contentstrategieën zijn, nu en in de toekomst. In vier panelsessies werd in detail ingegaan op contentstrategie: welke content stuurt u de wereld in, wie maakt die content, welke technologie hebt u nodig en hoe krijgt u dat organisatorisch voor elkaar. Het zijn onderwerpen die dagelijkse kost zijn voor mediaorganisaties.



Goed verhaal
Deelnemers aan de panelsessies waren onder anderen Barbara van Beukering, oprichter van PAPER, mediaondernemer Jan-Kees Emmer van Trusted Media, Sjoerd Raaijmakers, COO van Vice Media Benelux, Remco Dolstra, directeur communicatie bij het ministerie van Buitenlandse Zaken en Giselle van Cann, adjunct-hoofdredacteur NOS Nieuws.
Dagvoorzitter en gastheer Guido van Nispen van het ANP: "Bedrijven en instellingen kunnen veel van mediaorganisaties leren over hoe u een goed verhaal vertelt en dat op de juiste manier bij uw klant, relatie, collega of aandeelhouder krijgt"

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Hoe positioneer ik mijn organisatie in het huidige contentgeweld?
 Vraag naar e-health experts stijgt explosief
 De fabel van transformationeel leiderschap ontkracht
 

Gerelateerde nieuwsitems

 In zeven stappen uw contentplan op papier
 Grote merken reageren te traag op klantvragen via webcare
 Bedrijven verwachten in 2016 sterke groei digitaal klantcontact
 De meest impactvolle tech trends in 2016
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
De fabel van transformationeel leiderschap ontkracht (1) 
Een smart kantoor laat iedereen fijner, beter en veiliger werken (1) 
Overheid loopt voorop in persoonlijke ontwikkeling (1) 
Vertrouwen onder koppels groot op financieel vlak (1) 
E-mail marketing in tien stappen (1) 
Leaserijders worden gediscrimineerd op leeftijd en prijs (1) 
Werknemers opener dan wettelijk verplicht over medische gegevens (1) 
top10
Hoe moet ik omgaan met manipulerende mensen?
Werknemer schaamt zich voor de manier waarop organisatie omgaat met klanten
Salaris bij nieuwe baan voor vrouw belangrijker dan voor man
Nederlander heeft liever geen expat als collega
Vrouwen fors minder benaderd door recruiters dan mannen
Steeds meer lawaai op de werkvloer
IT'er merkt krappe arbeidsmarkt niet in portemonnee
IT-professional staat open voor een nieuwe baan, maar wordt niet benaderd
Overheid loopt voorop in persoonlijke ontwikkeling
Een smart kantoor laat iedereen fijner, beter en veiliger werken
meer top 10
vacatures
meer vacatures