zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bas Hoogland Klantvriendelijkste Directeur van Nederland

29 september 2014 - Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal Greenparks, is dinsdag 23 september uitgeroepen tot de Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. De prijs wordt dit jaar voor het eerst uitgereikt aan een directeur die zich ook op persoonlijke titel inzet voor een klantvriendelijker Nederland.

Naast zijn functie als commercieel directeur van Landal Greenparks spreekt Bas Hoogland zich ook persoonlijk uit voor een meer klantgerichte aanpak bij bedrijven. Zo Twittert hij regelmatig met #aardigzijnkostniks en is hij een veelgevraagd spreker op congressen en evenementen. Een van zijn speerpunten is de cultuur binnen organisaties, want daar begint klantvriendelijkheid volgens hem: in de directiekamers. Als directie moet je het goede voorbeeld geven, enthousiasme en passie laten zien, dan volgt de rest van de organisatie van zelf.


 
Klant voorop
Willem Brethouwer, directeur MarketResponse en jurylid voor de Klantvriendelijkste Directeur van Nederland: "Bij Bas stroomt de klantvriendelijkheid echt door zijn bloed. In alles wat hij doet staat de klant voorop. Ik ken weinig andere directeuren die zelf elke week klachtenbrieven van klanten lezen om te weten wat er speelt op de vloer."

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Blended workforce vraagt nieuwe leiderschapskwaliteiten
 Cybercriminelen niet sportief tijdens grote sportevenementen
 In vijf logische stappen naar een effectieve strategie-executie
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Klantvriendelijkheid in de lift, maar banken blijven achter
 Klantvriendelijkheid bij persoonlijke verzorging hoog gewaardeerd
 PLUS Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013
 Tien Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2013 bekend
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
'Sneltraining' Spreken in het openbaar
Een unieke sneltraining, anders dan andere en met stip de beste op dit gebied in Nederland. De methode Mind Tuning van Pieter Frijters is vernieuwend en staat garant voor succes. Bel voor meer informatie 0182 631 232 of surf naar www.spreek.nl.
Lees verder
reacties
Tweedeling dreigt in top interim-markt  (1) 
Veertien procent meest bezochte .nl-websites nog geen veilige verbinding (2) 
Leaserijder heeft minder te kiezen vanwege WLTP (1) 
Liever leuk werk dan hoger salaris (2) 
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst (1) 
Vrouw bepaalt wintersportbestemming (1) 
Werknemers denken meer carrièrekansen te hebben dan ooit (1) 
top10
Liever leuk werk dan hoger salaris
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst
Ziekteverzuim kan flink omlaag door vitaliteit medewerkers te stimuleren
Leaserijder heeft minder te kiezen vanwege WLTP
'We hebben het weer naar ons zin op het werk'
Tweedeling dreigt in top interim-markt
Op autovakantie: Nederlander onwetend over gebruik groene kaart
Veertien procent meest bezochte .nl-websites nog geen veilige verbinding
Intelligent automation kan omzet van financiële dienstverleners verhogen
Vooral werknemers in contactberoepen ervaren grensoverschrijdend gedrag
meer top 10