zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

PLUS Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013

26 september 2013 - PLUS is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek door MarketResponse, waarvan de uitslag op 24 september bekend werd gemaakt in Leusden. Commercieel directeur Eric Leebeek mocht de eervolle prijs in ontvangst nemen van Willem Brethouwer, directeur van MarketResponse.

Brethouwer: "Uit het onderzoek blijkt dat klanten enthousiast zijn, omdat ze bij PLUS het gevoel hebben van een buurtsuper; er zijn veel medewerkers op de vloer, ze worden vriendelijk te woord gestaan en medewerkers lopen even met de klant mee als ze een product niet kunnen vinden." PLUS is bijzonder ingenomen met de onderscheiding. Leebeek: "Al onze medewerkers werken elke dag hard om de belofte 'PLUS geeft meer' waar te maken en we zijn heel erg blij dat onze klanten dit ook zien. Deze prijs is voor ons een bevestiging dat wij op de goede weg zijn om onze ambitie 'de beste servicesupermarkt van Nederland' te verwezenlijken."



Oprechte betrokkenheid
Sinds 2007 vindt de jaarlijkse verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats. De winnaar wordt bepaald door een onafhankelijk onderzoek dat MarketResponse uitvoert onder 2.500 consumenten. In dit onderzoek beoordelen respondenten de klantvriendelijkheid van bedrijven op zes criteria: wees beschikbaar als de klant daarom vraagt; maak de belofte die je in reclame maakt waar; doe niet moeilijk over formaliteiten als de klant wil ruilen; geef fouten toe en los ze op juiste wijze op; val de klant niet onnodig lastig en wees oprecht betrokken bij de klant. Het centrale onderzoeksthema van dit jaar was oprechte betrokkenheid.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Nederlandse medewerkers meest laks ten opzichte van cybersecurity
 Corona-gerelateerde phishing-e-mails vormden nog steeds grootste dreiging
 De managementvalstrik: tijd voor een heroverweging
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Tien Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2013 bekend
 Tien Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2012 bekend
 De nieuwe top tien klantvriendelijkste bedrijven van Nederland is bekend
 Landal Green Parks meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Gebruik van Easy Up tenten tijdens beurzen: zo creëer je een opvallende beursstand!
Juiste telefoon voor zakelijke doeleinden: iPhone imponeert!
reacties
Twintig procent werkzoekenden bereid te verhuizen voor nieuwe baan (1) 
De perfecte manager bestaat niet, maar zo komt u heel dichtbij (1) 
Corona dwingt tot versneld digitaliseren (1) 
Racisme en exclusie in Nederlandse advertenties (2) 
Maximaal zes mensen in een vakantiewoning reden voor annuleren (1) 
Bijna één op de tien werknemers voert hobby uit tijdens thuiswerken  (1) 
76 procent van de studenten werkt door coronacrisis in een andere sector (1) 
top10
Corona dwingt tot versneld digitaliseren
Racisme en exclusie in Nederlandse advertenties
Nederlandse pensioenstelsel voor derde jaar op rij beste ter wereld
Werknemersgeluk: bied flexibele verloning aan
De perfecte manager bestaat niet, maar zo komt u heel dichtbij
Wat heeft de Noordpool met onze toekomst van leven en werken te maken?
CIO’s ervaren druk van digitale transformatie en cloudcomplexiteit
De coronasituatie heeft ook effect op de relatiegeschenkensector
Vijf tips voor managers om corona-burnouts te voorkomen
Waardering tonen belangrijkste voor werkgeluk jongeren
meer top 10