zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

PLUS Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013

26 september 2013 - PLUS is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek door MarketResponse, waarvan de uitslag op 24 september bekend werd gemaakt in Leusden. Commercieel directeur Eric Leebeek mocht de eervolle prijs in ontvangst nemen van Willem Brethouwer, directeur van MarketResponse.

Brethouwer: "Uit het onderzoek blijkt dat klanten enthousiast zijn, omdat ze bij PLUS het gevoel hebben van een buurtsuper; er zijn veel medewerkers op de vloer, ze worden vriendelijk te woord gestaan en medewerkers lopen even met de klant mee als ze een product niet kunnen vinden." PLUS is bijzonder ingenomen met de onderscheiding. Leebeek: "Al onze medewerkers werken elke dag hard om de belofte 'PLUS geeft meer' waar te maken en we zijn heel erg blij dat onze klanten dit ook zien. Deze prijs is voor ons een bevestiging dat wij op de goede weg zijn om onze ambitie 'de beste servicesupermarkt van Nederland' te verwezenlijken."



Oprechte betrokkenheid
Sinds 2007 vindt de jaarlijkse verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats. De winnaar wordt bepaald door een onafhankelijk onderzoek dat MarketResponse uitvoert onder 2.500 consumenten. In dit onderzoek beoordelen respondenten de klantvriendelijkheid van bedrijven op zes criteria: wees beschikbaar als de klant daarom vraagt; maak de belofte die je in reclame maakt waar; doe niet moeilijk over formaliteiten als de klant wil ruilen; geef fouten toe en los ze op juiste wijze op; val de klant niet onnodig lastig en wees oprecht betrokken bij de klant. Het centrale onderzoeksthema van dit jaar was oprechte betrokkenheid.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Wilt u ook objectief werven en selecteren en meer kandidaten?
 Nederland heeft nog altijd beste pensioenstelsel
 Vijf ontwikkelingen die essentieel zijn voor technologische evolutie op de werkplek
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Tien Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2013 bekend
 Tien Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2012 bekend
 De nieuwe top tien klantvriendelijkste bedrijven van Nederland is bekend
 Landal Green Parks meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
6 stappen om leads te nurturen met e-mail marketing [white paper]
Je genereert leads met waardevolle content. Hoe zorg je dat deze leads warm worden, warm blijven en wél hot worden zodat de sales afdeling gesprekken kan voeren met beter gekwalificeerde leads? Spotler legt het in dit white paper stapsgewijs uit.
Download het white paper
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Personeel vinden voor topfuncties blijft een uitdaging
Bedrijfsfeest richting einde jaar; thema's zijn belangrijk!
reacties
In 2030 is een kwart minder inzetbaar door werkgerelateerde stress (1) 
Waarom medewerkers meer met de trein zouden moeten reizen (1) 
Zes tips bij het kiezen van je burn-out coach (1) 
HR-professionals verwachten dat functie op de schop gaat (2) 
Evenement organiseren? Vijf onverwachte tips (2) 
'Ongezonde snack op netwerkborrel niet meer van deze tijd' (1) 
Nederland verkiest kerstgeschenk boven traditioneel kerstpakket (4) 
top10
Waarom medewerkers meer met de trein zouden moeten reizen
Helft werknemers solliciteert onder werktijd
IT op de werkvloer: vloek of zegen voor de productiviteit?
Citizen development als oplossing voor de uitdagingen op de IT-afdeling
Werkzoekenden veel minder positief over work-life balance
Ook bedrijven moeten investeren in ICT-skills
Hoe transformeren opkomende technologieën onze levens tegen 2030?
'(Voor)liefde voor geld belangrijke voorwaarde om bij bank te werken'
Emotionele intelligentie: vraag verzesvoudigt door AI en automation
Recordaantal ondernemingen worden intelligent met groeiende IoT-investeringen
meer top 10