zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Organisatiebrede klantbetrokkenheid belangrijkste trend 2014

6 mei 2014 - Nederlandse bedrijven verwachten dat in 2014 alle afdelingen van de organisatie steeds meer betrokken raken bij de klant. 38 procent verwacht dat dit de belangrijkste marketingtrend wordt van 2014.

Dit blijkt uit online onderzoek uitgevoerd rondom Explore Dynamics CRM dat op 27 maart in het CineMec te Ede plaatsvond. Ook de trend dat marketing steeds gepersonaliseerder en menselijker wordt scoort hoog in het lijstje. 26 procent verwacht dat dit de belangrijkste trend wordt.



Uitdagingen om de klant echt centraal te zetten
De bezoekers van het event gaven ook antwoord op de vraag wat voor hun de grootste uitdaging is om de klant volledig centraal te zetten. Meer dan de helft (52 procent) ziet een omslag in cultuur als grootste uitdaging. Ook het inrichten van de juiste IT-voorzieningen en het belang van de klant boven winst maken zetten, worden genoemd als uitdaging (met respectievelijk veertien en tien procent).

Terugblik Explore Dynamics CRM
Op 27 maart 2014 organiseerde de community van de Microsoft-partners voor het derde jaar op rij Explore Dynamics CRM in het CineMec te Ede voor ruim 550 bezoekers. Op het event kwamen marketingtrends ruim aan bod. Met keynote sessies van Alexander Klöpping, Steven van Belleghem en Microsoft en vijftien branchegerichte break-out sessies kregen bezoekers inzicht in zowel nieuwe ontwikkelingen wat betreft Microsoft Dynamics CRM, als diverse branche-ontwikkelingen. Bekijk online de presentaties en eventverslagen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Netto maandsalaris van Nederlander met modaal inkomen stijgt met 7,75 euro
 Nederlander verwacht weer vaker de weg op te gaan voor werk
 Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Optimaliseren Customer Engagement vergt meer dan technologie
 Klant stapt op bij vermoeden van onzorgvuldige behandeling persoonlijke gegevens
 Nederlandse topmarketeers vinden klantbehoud en content belangrijkste in de komende jaren
 Online video maakt opmars in conversie en klantenbinding
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
E-learning laten ontwikkelen? Let op deze tips!
reacties
Dat coachen is ook niet alles.  (2) 
India minder aantrekkelijk door krappe arbeidsmarkt (1) 
Vijf actiepunten voor een geavanceerde data-analytics-strategie voor de toekomst (1) 
Zo toegankelijk zijn websites waar je belangrijke zaken regelt (1) 
Young Professionals ervaren steeds meer stress (1) 
Twee na grootste stijging werkgelegenheid ooit  (1) 
Nederlanders meest gierig: consumenten betalen steeds minder voor verzending (1) 
top10
Twee derde Nederlanders dik tevreden met baas
Zakelijk reizen na corona: grote behoefte aan ‘grenzeloze benefits’
Online neemt de rol van de papieren folder langzaam over
Vier op tien jonge Nederlanders overwegen emigratie door woningtekort
Jongeren werken aan gezonde wereld en energietransitie tijdens de Tech Day
Netto maandsalaris van Nederlander met modaal inkomen stijgt met 7,75 euro
Premie WA beperkt casco-verzekering stijgt ondanks daling schadelasten
Nederlander verwacht weer vaker de weg op te gaan voor werk
Drie op de vijf Nederlanders willen werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft
Nalatigheid beveiligen softwareontwikkeling moet gevolgen krijgen
meer top 10