zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Organisatiebrede klantbetrokkenheid belangrijkste trend 2014

6 mei 2014 - Nederlandse bedrijven verwachten dat in 2014 alle afdelingen van de organisatie steeds meer betrokken raken bij de klant. 38 procent verwacht dat dit de belangrijkste marketingtrend wordt van 2014.

Dit blijkt uit online onderzoek uitgevoerd rondom Explore Dynamics CRM dat op 27 maart in het CineMec te Ede plaatsvond. Ook de trend dat marketing steeds gepersonaliseerder en menselijker wordt scoort hoog in het lijstje. 26 procent verwacht dat dit de belangrijkste trend wordt.



Uitdagingen om de klant echt centraal te zetten
De bezoekers van het event gaven ook antwoord op de vraag wat voor hun de grootste uitdaging is om de klant volledig centraal te zetten. Meer dan de helft (52 procent) ziet een omslag in cultuur als grootste uitdaging. Ook het inrichten van de juiste IT-voorzieningen en het belang van de klant boven winst maken zetten, worden genoemd als uitdaging (met respectievelijk veertien en tien procent).

Terugblik Explore Dynamics CRM
Op 27 maart 2014 organiseerde de community van de Microsoft-partners voor het derde jaar op rij Explore Dynamics CRM in het CineMec te Ede voor ruim 550 bezoekers. Op het event kwamen marketingtrends ruim aan bod. Met keynote sessies van Alexander Klöpping, Steven van Belleghem en Microsoft en vijftien branchegerichte break-out sessies kregen bezoekers inzicht in zowel nieuwe ontwikkelingen wat betreft Microsoft Dynamics CRM, als diverse branche-ontwikkelingen. Bekijk online de presentaties en eventverslagen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Meer dan de helft van de Nederlanders voelt zich uitgeblust na werkdag
 Kwart Nederlanders wil sociale media verwijderen
 Nederland op twaalfde plaats als voorkeursland om in te wonen en te werken
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Optimaliseren Customer Engagement vergt meer dan technologie
 Klant stapt op bij vermoeden van onzorgvuldige behandeling persoonlijke gegevens
 Nederlandse topmarketeers vinden klantbehoud en content belangrijkste in de komende jaren
 Online video maakt opmars in conversie en klantenbinding
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Houten wandpanelen voor een warme en huiselijke sfeer
reacties
Bijna de helft van de Nederlanders zet vakantiegeld op spaarrekening (2) 
Hoe zorg je ervoor dat werknemers cybersecurity serieus nemen? (1) 
Een beter salaris trekt Nederlander over de streep om een carrièreswitch naar de zorg te maken (1) 
Nederland is koploper flexibel werken (1) 
Zes competenties bij veerkracht (1) 
Stijgende energieprijzen en inflatie leiden tot ernstige problemen met onbetaalde energiefacturen (1) 
Bestaan er geen talent-gerichte leiders en organisaties meer? (6) 
top10
Hoe krijg je jouw collega’s terug naar kantoor?
Helft bedrijven door krappe arbeidsmarkt eerder bereid mbo’ers aan te nemen
Een op zes Nederlanders heeft financiële geheimen voor partner
Het belang van technologievaardigheid in de C-suite
Dit is waarom je de meeste vormen van MFA beter niet kunt gebruiken
Noodgedwongen een oppas van de zaak als secundaire arbeidsvoorwaarde
Eén op de vijf kan eerste werkdag nauwelijks werken door niet-werkende digitale middelen
Timemanagement is eigenlijk grote onzin!
93 procent van alle organisaties met OT-omgevingen kreeg te maken met hackers
Weg met de werkdip: vijf tips voor meer plezier in je werk
meer top 10